• Tobiask

Svårt att läsa av en tjej

För att förklara min situation lite. (Ursäkta ifall tråden är fel).

En tjej la till mig på Snapchat för ca 4 veckor sedan, sen dess har vi skrivit varje dag och i princip hela tiden.

De första 2 veckorna så lärde vi bara att känna varandra, sen 3dje veckan när vi träffades så fick jag reda på att hon har en kille som behandlar henne som skit och skyller massa saker på henne.

Jag respekterar att hon är i ett förhållande så mitt nyväckta intresse läggs ner direkt.

Blev intresserad av henne rättså fort då vi har mer gemensamt än vad man kan tro,

Hursom så har vi träffats ett flertal gånger utöver första gången, och det är alltid hon som frågar ifall jag vill träffas och alltid hon som skriver först osv.

För 2 dagar sen gjorde hon slut med sin kille för att han behandlade henne som ren skit, och nu verkar hon mer aktiv i att höra av sig än nånsin :p

Har svårt att läsa brudar men vad tror ni?

För ska jag vara ärlig så har jag gått o kärat ner mig i henne...

Ska man säga det? Eller är det för tidigt att säga mina känslor för henne?

Tack!

• Svar på tråden Svårt att läsa av en tjej
  • Meriall

För tidigt att säga att du är kär tror jag men rätt läge att säga att du är intresserad och vill träffa henne mer :)

• Tecum

Tycker att hon är ovanligt tydlig för att vara tjej...

• Tobiask

Jo men känns så svårt ibland, som ni säger förtidigt att sägs att man är kär. Men är helt klart intresserad utav henne!

Och alltså jag tycker också att hon kan ge såna tecken, men när vi träffas själva så kan hon typ bli nervös och lite osäker? Känns det som,

vi träffades Idag själva och vi babblade på sjuuuukt mycket mer än vad vi brukar och känns som om hon skickar lite "hints" till mig, men kan hon mena att jag ska ta "första steget" och säga som det är? Kan det vara det hon väntar på? Spelar hon svår eller vadå?????

Ska jag säga hur det ligger till face 2 face eller via t.ex snap/sms?

Hon går i skolan och jag jobbar så ibland kan det vara svårt att träffas ...

• Tobiask

Någon som har något tips på hur man ska göra? För känns som om hon gillar mig tillbaka men att hon inte typ "vågar" säga det :p

Svar på tråden Svårt att läsa av en tjej