• Bella_123

Alla utan symtom!

Jag skulle vilja få prata med nån som upplever samma sak eller har upplevt samma sak.. Jag är nu i v.9 (8+5) och känner mig inte gravid!! :( detta är så hemskt! Sambon å kompisar e så glada å det planeras hit å dit å dom surrar om allt möjligt å jag kan inte ens acceptera det typ, för jag känner mig ju inte gravid.. Jag har jätte svårt å säga dom orden " jag är gravid" eftersom det inte känns så?? Jag hade lite lite illamående som har avtagit dom senaste 2 veckorna, smärtan i brösten håller på avta, har knappt ont i dom längre.. Är inte ens trött som ALLA säger man ska vara.. INGETING.. har pratat med BM men får bara som svar att blöder jag inte får man utgå från att jag e gravid, jag ville få ett tidigt ul men det gjorde dom inte så tidigt sa hon.. Så vet inte hur jag ska göra nu.. Är så rädd för MA.. Tänk om den bara ligger där inne död.. Nån som känt samma sak och bebisen har levt och mått fint?? Elr nån som tyvärr känt samma sak och det visar sig att det inte funnits nån bebis där inne??

• Svar på tråden Alla utan symtom!
  • Santin

Hade inga symtom alls den första trimestern. Ut kom en glad liten tjej.

• katrinp

Jag har heller inte haft några symtom. Var öm i början som vid mens men plussade istället. Efter det typ anda. . Är idag i ve K 32. Haft enstaka dagar med illamående men inte mer än när jag inte var gravid. Hade lite jobb med foglossning under ca 2 ve kor men det gick tillbaka. Nu är det bara magen som är stor liksom...

• Bella_123

Okej tack snälla för svaren, hoppas den mår fint där inne! Blir lite lugnare när nån upplevt samma.. Har försökt över 1 år för att bli gravida så känns så jobbigt att när man äntligen fick det efterlängtade plusset så ska man börja oroa sig för nått annat.. Får försöka slappna av och hoppas allt är som det ska!

• Emmask

Jag hade kunnat gå till v 12 med båda mina innan jag märkte att jag var gravid, om jag inte testat. Nu när jag vet att de mår bra är jag sjukt tacksam för det.

• Bella_123

okej :) ja jag hoppas innerligt den lille mår fint där inne :) vill bara känna mig gravid som alla andra :) har längtar efter det såå himla länge bara..

Emmask skrev 2016-06-17 19:03:43 följande:

Jag hade kunnat gå till v 12 med båda mina innan jag märkte att jag var gravid, om jag inte testat. Nu när jag vet att de mår bra är jag sjukt tacksam för det.

• vickan5st

Är ju så olika, med första minns jag inga symtom alls..2,3,4,5...lite avsmak för mat..hade blödningar..allt normalt..nr 6 8+4 nu typ..kan knappt äta nåt..avsmak för allt. Vet inte hur mkt du väger men om du ligger på rygg och är jättekissnödig typ morgonen och drar inmagen kanske du ser och känner en bula när urinblåsan trycker upp livmodern..det gör jag..min livmoder lutar åt vänster.

• Bella_123

Normal vikt skulle jag väl säga? Okej får prova det imorron bitti ifall jag ser nått :P

vickan5st skrev 2016-06-17 20:13:03 följande:

Är ju så olika, med första minns jag inga symtom alls..2,3,4,5...lite avsmak för mat..hade blödningar..allt normalt..nr 6 8+4 nu typ..kan knappt äta nåt..avsmak för allt. Vet inte hur mkt du väger men om du ligger på rygg och är jättekissnödig typ morgonen och drar inmagen kanske du ser och känner en bula när urinblåsan trycker upp livmodern..det gör jag..min livmoder lutar åt vänster.

• Bella_123

Gjorde ul idag och tyvärr var fostret dött.. Hade dött redan i v.6 och är nu i v.11 så för mig var det inte positivt att inte ha några symtom..

• Fru Ve
    Bella_123 skrev 2016-06-28 19:21:57 följande:

Gjorde ul idag och tyvärr var fostret dött.. Hade dött redan i v.6 och är nu i v.11 så för mig var det inte positivt att inte ha några symtom..

Beklagar Rynkar på näsan Jag har råkat ut för ett missfall en gång i v.6 och den graviditeten hade jag inga symtom alls. Hoppas ni kan försöka igen och lyckas snart!!
Svar på tråden Alla utan symtom!