Bär du dig åt som en bebis får du ha blöja på dig
Att sätta blöja på henne är mycket effektivt. Hon skäms verkligen och gör precis som jag säger. Bättre än att ställa henne i skamvrån.
Att sätta blöja på henne är mycket effektivt. Hon skäms verkligen och gör precis som jag säger. Bättre än att ställa henne i skamvrån.
USA kanske i alla fall många fler som gillar och tänder på ABDL/blöjor/ageplay och dylikt.
Någon som sett någon vuxenbebis ute på stan?
Lättare att upptäcka nu på sommaren.
Fast många har det nog inte offentligt utan bara hemma. För mig är sommar även detsamma som blöjtider, för då är vi ofta ensamma på landet, men jag har aldrig blöja offentligt.
Om bebis behöver skämmas så får Honda blöja till affären
Ja så blev det sommar o sol o varmt o det är ju inte alltid bara positivt. Idag så åkte blöjan på igen i morse, så nu blir det nog blöja hela helgen utom lördag kväll då vi får gäster.
Låter skönt och mysigt.
Hur dags kommer gästerna?
De kommer vid 16, så jag har blivit lovad att slippa blöja vid 15 så jag hinner fräscha till mig.
Tycker nog inte det är så mysigt att ha blöja faktiskt. Jag får inte byta så ofta, skall alltid ha den till den är genomvåt.
Jo, men måste ju tänka på miljön och inte slänga oanvänt material.
Kom blöjan på igen efter gästerna gått?
Ja, den har nyss åkt på igen. Hade hoppats slippa den i natt iaf, men hann inte ens gå o kissa efter att gästerna gått, så jag fick börja med att kissa i den nya blöjan. Ingen bra start liksom, jag lär ju inte få byta förrän i morgon. Men bara att gilla läget. Det finns iaf en fördel och det är ju att man inte behöver gå upp när man behöver gå på toa.
Lugnt och tryckt... ut i drömmarnas värld...
Suzz gott
Hej kul att någon har skrivit i denna gamla tråden.
hoppas ni inte får värmeutslag i era blöjor.
Ja den här sommaren var det väl upplagt för värmeslag - om nu fittan kan få det. Eftersom jag mest får ha blöja på landet o han gillar extra när det är soligt o varmt så jag kan vara i bara blöjan så blev det ju en kanonsommar för honom. Han t.o.m. insåg att jag måste få ha blöjfri tid för att jag inte skulle få svamp eller annat skit. Men mycket blöja blev det
Låter härligt!
Det var mycke blöja här med!
En avgjord fördel med att bli äldre: Det blir mer och mer "normalt" att man har blöja, ingen förfasar sig. Jag trivs att ha blöjor, och vi skäms inte för det, särskilt som min kära fru är helt införstådd. I hennes sällskap bryr jag mig inte om ifall andra kan ana att jag har blöja under kläderna. Vi anstränger oss inte särskilt att dölja det, men flashar förstås inte heller. I vårt sommarställe som ligger i en trakt där vi inte har närmare bekantskaper, hänger min fru utan blygsel tvättade plastbyxor på klädstrecket att torka. Jag tänker inte heller så noga på det. Hon som har jobbat i vården lärde mig tidigt, att det är bättre att småskvätta hela tiden än att hålla sig och överlasta blöjan med en störtflod... På det sättet hinner blöjan ta emot kisset och sprida det, och på så sätt kan blöjan räcka nästan en halv dag. Jag är så van vid det nu, att jag skvätter utan att tänka så mycket, och jag är faktiskt osäker på om jag skulle klara mig utan. Men det gör mig inget, för jag trivs som sagt med att "gå i blöjor".
Min fru kollar förstås hur blöt jag är, numera utan att fråga för det mesta.
Denna tråden handlar ju mycket om vem som bestämmer. Det gör min fru, och jag trivs bra med att anpassa mig och lyda. Så hon bestämmer när jag kan gå utan blöja en stund för att lufta stjärten, och det blir nästan aldrig bråk mellan oss. Blir det det, vísar frun blixtsnabbt vem det är som bestämmer och har rätt att bestraffa.
Som sagt känner jag mig minsta och mindre avvikande. Min fru har börjat ta med mig vissa dagar till kommunens dagverksamhet, så att hon får "ensamtid" för sig själv. På dagverksamheten upptäckte jag snabbt att många andra också går i blöjor, och det tas som helt normalt av personalen.