• Elinjohe

Hjälp oss. Vilket namn skall vi välja. Alicia eller Leia? Storasyster heter Lilly.

Hjälp oss. Vilket namn skall vi välja. Det går bara inte att bestämma. Lillasyster är snart 3 månader. Storasyster heter Lilly. Va ska lillasyster heta, Alicia eller Leia?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hjälp oss. Vilket namn skall vi välja. Alicia eller Leia? Storasyster heter Lilly.
  • sisak

Alicia är hemskt, förstår inte trenden i det namnet.

• Carambolan

Leia. Fler prinsessor behöver laserpistoler.

• Topcom

Nooo Alicia som e så vackert, röstade självklart på det :)

• tulip79

Tycker Alicia o Lilly passar bäst ihop! Är inte helt förtjust i samma initialer på syskon. Perfekt med ett L inne i syskonnamnet däremot

• Greger

Gillar tyvärr inte nät av namnen. För "inne" på nåt vis. Har själv ett väldigt vanligt namn.

• Dixie

är inte så förtjust i syskonnamn på samma bokstav, men Lilly och Alicia är inte lätt att säga tillsammans, så om det endast är dessa två namn rösta jag på Leia

• CarroAN

Gillar inte heller syskonnamn på samma bokstav och tycker Alicia är fint =)

• fluu

Alicia får jag ta. Egentligen bra på alla sätt, bara inte riktigt min grej. Leia har jag väldigt svårt för.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Alexi

Inte syskon med så lika namn som Lilly och Leia, det blir bara sammanblandat och jobbigt.

• tiramisu

Båda namnen är jättefina. Lilly och Alicia passar fint ihop. Lilly och Leia låter lika och kan lätt blandas ihop.

• LeaAndersson44

Leia passar bäst ihop med Lilly. Men tänk dig att en vuxen kvinna skulle heta Leia. Jag vet inte vad ni tycker men jag skulle ta Alicia.

Svar på tråden Hjälp oss. Vilket namn skall vi välja. Alicia eller Leia? Storasyster heter Lilly.