gruvan skrev 2016-07-06 08:42:58 följande:
Jag fick mf i v 7 i juni förra året. Blödde rätt länge och drygt en vecka efter blödningen slutade kom mensen. Så själva mf:et var rätt utdraget och jag hade ingen äl innan första mensen. Efter första mensen fick jag äl men några dagar senare än vad jag brukade få innan. Prickade äl men det tog sig inte. Båda mina tidigare graviditeter tog det sig på första försöket då vi var helt säkra på att vi prickat äl så jag blev väldigt besviken när mensen kom den där gången. Efter det uteblev äl igen men mensen kom som vanligt. Efter det hade jag äl igen och då blev jag äntligen gravid! Så det kan gå upp och ner efter ett mf innan cykeln blir stabil igen. Skittrist men inte mycket att göra åt. Men du kommer bli gravid igen! Vår lilla skatt är nu 5 veckor och föddes exakt 1 år efter vi fick det positiva graviditetstestet som slutade med mf. Håller tummarna för att äl kommer igång och att du snart blir gravid igen!
Ok...då kanske det är lite oordning på min cykel nu då..men vad segt!!
Vill ju bara bli gravid igen!!!!
Hoppas det är som du säger att det blir nåt snart..hade ju försökt 14 månader innan jag blev gravid...