• humlan1979

    Bada v6 och Lutinus?

    Hej.

    Jag är gravid efter äggdonation och tar vaggosar (2 st 3 ggr om dan). Jag är badsugen men vågar inte helt. Läkaren sa att det var ok o sköterskan sa att jag kunde sätta i en tampong. Känns dock som om det borde vara ökad risk för infektion med tampong. Hur gör/har ni andra gjort?

    Tack!

  • Svar på tråden Bada v6 och Lutinus?
  • Nyfikna72

    Hur många infektioner efter bad känner du till? Allt kan ju såklart hända men det är troligen samma chans att få ett störtande flygplan på sig som att råka ut för nånting för att man badar. Oron såna här gånger kan vara tiofalt gånger mer förödande än nåt annat.

  • humlan1979

    [quote=76816349][quote-nick]Nyfikna72 skrev 2016-07-21 09:57:40 följande:[/quote-nick]Hur många infektioner efter bad känner du till? Allt kan ju såklart hända men det är troligen samma chans att få ett störtande flygplan på sig som att råka ut för nånting för att man badar. Oron såna här gånger kan vara tiofalt gånger mer förödande än nåt annat.[/

    Tack för lugnande ord. Men hur är det vagitorierna? De geggar ju dygnet runt... Blir effekten av dom sämre om man badar?

  • humlan1979

    [quote=76816349][quote-nick]Nyfikna72 skrev 2016-07-21 09:57:40 följande:[/quote-nick]Hur många infektioner efter bad känner du till? Allt kan ju såklart hända men det är troligen samma chans att få ett störtande flygplan på sig som att råka ut för nånting för att man badar. Oron såna här gånger kan vara tiofalt gånger mer förödande än nåt annat.[/

    Tack för lugnande ord. Men hur är det vagitorierna? De geggar ju dygnet runt... Blir effekten av dom sämre om man badar?

Svar på tråden Bada v6 och Lutinus?