Sajocawa skrev 2016-08-06 13:45:28 följande:
Klart man kan svettas men poängen med att svettas är att kroppen kyler ner sig själv. Det funkar inte riktigt när man sitter i bubbelpool och svetten bara blandas ut med allt annat varmt vatten..
Jag sitter inte och hittar på saker här för att folk ska tvivla på vad man ska och inte ska under graviditeten, allt som har med graviditet är väldigt otydligt eftersom det är svårt att forska inom ämnet (många gravida vill ju ogärna ställa upp på experiment som kan riskera hälsan av sitt barn!), men jag är utbildad inom detta och berättar bara vilka riktlinjer som finns.
Jag har väl inte sagt att du hittar på?