Hej och godmorgon tjejer! :)
tidigare månader har jag varit nära manisk och analyserat allting, känt efter och antecknat.. Heh.. Denna månad har jag låtit bli, men Märkte väldigt mycket vita mjölkiga flytningar den 1/8 så att jg blev chockad, och var inte säker att jag haft så mycket tidigare. Kom också tänkta på att mina bröst Ömmar INGENTING?! Har alltid ömmande bröst efter ÄL eller nuförtiden kan det variera till Några dagar innan mensen kommer för att sedan avta.-men de finns åtminstone där. Nu så har jag börjat känna sedan i fredags att det sticker till och ilar ovanför blygdbenet, en smått obehaglig känsla som Kommit främst på kvällarna, men det är definitivt reageringsbart. Den kom och gick men sedan 2 dagar nu så har den blivit mycket starkare och håller i sig på kvällarna, de liksom ilar och Stramar. Liknande känsla som vid pms, men det sticker till i brösten ibland, magen och nertill.. Men egentligen undrar jag mest att vart mina ömma bröst är? Har aldrig någonsin haft en månad utan ömma bröst.
Kan ju vara så att kroppen hoppa över ÄL denna månad men tyckte jg kunde känna av den i ländryggen som vanligt ca 2 dagar efter antecknat ÄL i appen. På dag 18. Hade sex på Appens ÄL-dag, D 16.
Jag gjorde ett test (impuls) i lördags morgon och tyckte mig Se en väldigt liten skugga.. Men tar inte det för givet och har inga fler test nu så väntar på mensen istället :p
Man vet ju aldrig men självklart hoppas man.
Har läst massor av trådar om oömma bröst och vita mjölkiga flytningar. Det är så pass mycket att det rinner till ordentligt emellanåt och trosorna är blöta.. Hehe :)