Vill att mannen ska ha sex med andra
Jag och mannen fick barn för 4 månader sen. En liten pojk som vill ha sin mammas närhet största delen av dygnet. En underbar pojk som vägrar nappen och bara är nöjd vid bröstet. All min energi går åt till lillen, och när han sover gör helst även jag det så jag får ladda ny energi. Då samsover vi dessutom för att jag ska slippa gå upp 5-6 ggr per natt.
Detta innebär att min sexlust är minimal! Jag får mitt egna närhetsbehov släckt av lillkillen, jag är snarare i behov av egentid än att ha sex med mannen när tillfälle ges. Jag har ingen som helst ork till sex heller. Det enda jag har att erbjuda är "ok, jag ställer väl upp på en snabbis"-sex, och det blir en gång i veckan. Min man har inte uttalat ett missnöje över att vi har så lite sex, men jag märker ju på honom att han saknar det. Att han saknar närhet överlag, jag har blivit himla dålig på att erbjuda mys överlag, kramar och pussar.
Kan jag ge honom någon form av "frikort" att få det behovet tillfredsställt av någon annan? Jag har verkligen ingen lust som sagt- men känner mig så dum över att liksom förneka honom den biten i förhållandet.. Vad gör man?