Tror jag kanske har lurat socialtjänsten
Ni kommer tycka jag är helt dum i huvudet.
Jag tror att jag har lyckats att lura socialtjänsten att tro att det är jag som mår dåligt och att min sambo inte alls misshandlar mig. Jag kna knappt förstå att det är sant men det verkar så enlgit deras utredning av vårat barn. Vårt barn far inte illa alls, jag förstår ju att hen kommer göra det ju äldre hen blir men då är jag lång borta härifrån.
Enligt min journal har jag vårdats för misshandel, vissa gånger gro misshandel och andra gånger ringa. Kan det vara så att dom endast skriver så i utredningen, alltså att dom är osäkra, för at dom vet att min sambo ska läsa? Han har även blivit dömd för att ha misshandlat samt sexuellt ofredat mig.
Någon med insyn eller erfarenhet?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-08-08 20:26
Ett helt stycke försvann visst!
Kan det vara så att socialtjänsten faktiskt tror på vad jag säger eller har dom varit med tillräckligt många gånger för att förstå att det är min sambo som tvingar mig att säga saker?
Just nu kan jag inte lämna min sambo men kommer göra det så fort situationen lugnat ner sig. Jag börjar dock känna att mina lögner om hur bra min sambo är kanske kan vara till min last i framtiden om han hotar mig..?