• Fkvi

BIM oktober

En tråd för oss som hoppas på ett plus och har BIM i oktober. Jag har BIM på måndag egentligen men det tog sig inte denna gång så nästa BIM blir 13 oktober. När är det för er? <3

• Svar på tråden BIM oktober
  • Lillal89
    Hej!

Hoppas någon kan hjälpa mig, blir inte klok på detta. Jag hade bim nu den 25/26:e sep, den kom inte då utan kom lite smått igår, 2 dagar sent. Det kom lite droppar klarrött blod tillsammans med lite bruna flytningar (ursäkta..) idag endast brunt tillsammans med lite klarrött. 

Det som är så konstigt var att jag trodde verkligen att det var något denna gången, jag har mått illa och känt mig hängig, molvärk och stick/hugg plus ömma och stickande bröst. Dessutom har jag fått flera synliga blodkärl på båda brösten, samt att det ser ut som ett litet "jack" i båda bröstvårtorna. Jag vet att man kan bli skengravid, men detta inbillar jag mig bara inte.

Jag har tagit ett test igår, som var negativt. Blir bara inte klok! Vad tror ni andra? Kan blodkärlen bero på något annat, blir nästan lite orolig..

Annars bim i slutet på oktober nästa.. :)
  • Carolisa

Plussade igår på BIM -4. Hade inga symtom förutom ont i ryggen vilket jag inte tror hör till graviditeten, så var säker på att det skulle vara neg! Haft lite motvärk idag. Missfall i aug så hoppas att detta går vägen. Ska testa ett tag till för att verifiera att de ökar i styrka innan jag bågar glädjas på riktigt!!

• theLovelyJ
    Lillal89 skrev 2016-09-28 13:29:49 följande:
    Hej!

Hoppas någon kan hjälpa mig, blir inte klok på detta. Jag hade bim nu den 25/26:e sep, den kom inte då utan kom lite smått igår, 2 dagar sent. Det kom lite droppar klarrött blod tillsammans med lite bruna flytningar (ursäkta..) idag endast brunt tillsammans med lite klarrött. 

Det som är så konstigt var att jag trodde verkligen att det var något denna gången, jag har mått illa och känt mig hängig, molvärk och stick/hugg plus ömma och stickande bröst. Dessutom har jag fått flera synliga blodkärl på båda brösten, samt att det ser ut som ett litet "jack" i båda bröstvårtorna. Jag vet att man kan bli skengravid, men detta inbillar jag mig bara inte.

Jag har tagit ett test igår, som var negativt. Blir bara inte klok! Vad tror ni andra? Kan blodkärlen bero på något annat, blir nästan lite orolig..

Annars bim i slutet på oktober nästa.. :)
    Den här gången fick jag mens 10 dagar före BIM. Blöder rejält, så kan med hundra procents säkerhet utesluta graviditet. Min mens brukar inte hoppa såhär, men har haft 2 missfall det senaste halvåret, så gissar på att kroppen är lika förvirrad som resten av mig. :/
  • nirjek

Hej
    Jag hakar också på här! För mig är BIM på nu på lörd 1 okt.
    Himla svårt det här med symptomen för när man så gärna vill vara gravid så känner jag en hel massa som jag är rädd att jag annars också känner inför mens men inte riktigt tänkt på eller reflekterat över. Eller bara ignorerat. Förra månaden tex var jag nästan säker på attjag var gravid, mensen var några dagar sen och jag hade ont i magen nästan en vecka i förväg (vilket jag inte tror jag brukar ha). Nu har jag också lite molande värk av och till, tycker jag varit lite illamående och fått upp pulsen för liten ansträngning. Men som sagt... vågar knappt lita på det!

Håller tummarna för dig Carolisa! (och för mig själv )

• kvinna29årskåne

Har använt cb ägglossningstest första gången denna månaden. Jag har använt mig av ägglossningskalender innan. Nu visade sig att äl inte alls inträffade som kalender sa utan flera dagar tidigare.

Så ni hoppas jag att det tar sig denna månaden.

• Milla1309

Testade idag BMI -6. Alldeles för tidigt, men kunde inte låta bli. Negativt test såklart. Hoppas att det bara var för tidigt.

• 82sjo

Har bim 13 el 14/10 så hoppas :)

Tycker mej ha lite molvärk till o från o väldigt trött

• mariama

Hur går det för er alla? Hoppar in här! ÄL nu idag eller imorgon :) Försöker få barn nr 2, har en på 1,5 år. Blev gravid i juli på första försöket men det blev ett MA, så nu är vi på försök två efter det och hoppas SÅ att kroppen är redo nu!

• theLovelyJ

Halloj! Slutade blöda efter 9 dagar. Från niagarafall till ingenting på bara någon timme. Skumt. Sen dess har jag haft ömma bröst och milvärk. Gissar på ÄL nu. Spännande! Är äntligen inne på försök 2 efter senaste MF. 

Grattis till alla plus!

• MissMarvel

Hej! Jag hänger på här! Jag har BIM den 28/10 och beräknad ÄL den 17/10! Detta blir vårat tredje försök.

• Milla1309

Hur går det för er?

Jag testade negativt på bim + 2. Är idag på bim+5, fortfarande ingen mens. Molvärk och ömma bröst i en vecka nu dock. Ska testa igen om två dagar om mensen inte kommer..

• SJZH

Här blir de tredje försöket med andra barnet. Första barnet tog 11 månader innan något plus...

Testat med ÄL-stickor denna månaden och de visade tydliga sträck på ÄL söndag o måndag (9 och 10 oktober), och så även denna morgonen.
    Har BIM den 24:e oktober!

Vi håller alla tummar och tår vi har för att de ska ske någonting.

• 82sjo

Har plussat :)

Hoppas det går vägen denna gång fick MA i juni

• KCEG

Hoppar också in här, Jag har BIM 26/10 det är första försöket efter MA i vecka 16. Jag fick utslag på ägglossning igår och jag hoppas på ett stort fint plus för alla av oss. =)
    Håller tummarna nu!

• melle90

Jag har bim på fredag och plussade imorgon. Har försökt sex månader. Helt chockad och känner mig nervös. Hade en liten blödning i söndags och sedan dess haft jättemycket "mensvärk"

• Milla1309

Bim+5, ett extreeeemt svagt men tydligt streck. Måste testa igen om två dagar och få det bekräftat genom ett förhoppningsvis tydligare streck. Kan knappt förstå det!

• KCEG

GRATTIS till alla fina plus i tråden! =) Hoppas på många fler fina och starka plus!

Svar på tråden BIM oktober