• LaFontaine

Kan inte skriva anonymt, byta ikon eller backa på FL. Fler?

Är det bara jag som har problem med FL idag? Jag kan inte starta anonyma trådar eller svara anonymt, då rutan för anonym signatur helt saknas. Det hela uppdagades när jag skulle byta ikon till ett inlägg och i KR varpå sidan "hoppade" högst upp igen. Jag kan heller inte backa genom att trycka på backspace en gång, utan måste trycka två gånger. Enbart på FL. Alla andra sidor fungerar felfritt.

Fler än hos mig som det krånglar?

• Svar på tråden Kan inte skriva anonymt, byta ikon eller backa på FL. Fler?
  • LaFontaine

Plus att jag tydligen startade tråden två gånger...

JTo skrev 2016-09-14 15:53:08 följande:

Samma för mig!

Då behöver jag inte fundera på fel i min webbläsare eller så. Bra!
  • Speakers Corner

Backa kan jag göra, var tvungen att testa nu.
    Men annars är det likadant här, går inte att byta ikon och det funkar inte att skriva anonymt. 

• LaFontaine
    kodarn skrev 2016-09-14 16:01:47 följande:

Fix påväg upp!

Yay!

Då kan jag också meddela att det plötsligt dykt upp en hel massa gamla trådar, som inte har några nya svar. Både i forumet och i Mina favoriter.
  • kodarn
    LaFontaine skrev 2016-09-14 16:04:40 följande:
    Yay!

Då kan jag också meddela att det plötsligt dykt upp en hel massa gamla trådar, som inte har några nya svar. Både i forumet och i Mina favoriter.
    Under Senaste inläggen?

Något exempel?
    // Jens, utvecklingschef
  • kodarn

Nu ska ikoner etc funka igen! Sorry!

LaFontaine skrev 2016-09-14 16:10:10 följande:
    Inte under senaste. Däremot inne i forumet. Ett ex här: www.familjeliv.se/forum/thread/52916478-jag-kan-inte-kommentera-varfor-kan-inte-skriva-inlagg-heller-endast-rubriker-och-sidfot-varfor

Det står att det ska finnas nya inlägg, men de saknas. Jag har likadan, fast annan tråd i Mina favoriter också.

Just i det fallet var det två spam-inlägg som har raderats som bumpade upp tråden.
    // Jens, utvecklingschef
  • LaFontaine
    kodarn skrev 2016-09-14 16:17:00 följande:

Nu ska ikoner etc funka igen! Sorry!

Just i det fallet var det två spam-inlägg som har raderats som bumpade upp tråden.
    Då misstänker jag att detsamma gäller för de andra. Det brukar ju vara så.

Tack för svar
Svar på tråden Kan inte skriva anonymt, byta ikon eller backa på FL. Fler?