Alltså, ärligt, VAD har ni på FL gjort egentligen?
Jag har hela tiden försvarat FLs "nya" site, med alla de underliga beslut ni har tagit med den, men nu går det inte längre. Svarsboxen kollapsad by default, sidorna ligger i scrolläge efter varandra så man vet aldrig om man har kommit till sista sidan, om de är fler sidor eller om man rent av råkat hamna i NÄSTA tråd. Det är omöjligt att veta var man var någonstans om man håller på att läsa igenom en lång tråd, och det är omöjligt att ta sig dit på ett smidigt sätt om man kommer ihåg att man var på sidan 53, eller nåt.
Nej, FL, BAKLÄXA så det SMÄLLER om det.
Även inloggningen har blivit onödigt krånglig med alldels för många klick för att hitta rätt, och hempanelen sitter fast så om man är mitt på sidan och vill klicka in någon annanstans (presentationen, meddelanden, etc) måste man scolla upp, Kanske 50 sidor om man läser långt......
Tyvärr är det även så att om det inte fixas har jag inget val annat än att överge Familjeliv. Jag kommer inte in på gamla av någon anledning, inte sen den nya släpptes, vilket HITTILS inte gjort mig något. Jag vet, ingen bryr sig, men för egen del skulle det vara synd, eftersom jag gillar siten och framför allt människorna som finns här.