Varför låter ni inte era barn spela GTA?
När jag läser folks diskussion om GTA här på forumet så kan jag fatta hur man kan på fullaste allvar tro att Gta skulle göra automatiskt ett barn sjuk i huvudet.
Det finns faktiskt rätt många barn i sverige inklusive världen som kört De flesta gta spelen och många av dem är hur jävla normala som helst. Jag har själv en pappa som låtit mig tillsammans med mina syskon spela grand theft auto och andra våld spel men inte gick vi omkring och tänkte skjuta ihjäl folk på riktigt eller kriga mot poliser. Även om vi var väldigt unga så förstod vi skillnaden mellan spel och verklighet så jag fattar inte hur ni kan säga att barn inte förstår skillnaden mellan spel och verklighet när många barn faktiskt verka kunna det.
Och ni som klagar och gnäller på att vissa barn spelar gta borde fan skämmas för det är ni som gör världen till en tråkig plats för barn genom att trycka ert urtjatade kalle kunskap och lego spel i käften på barn under hela deras uppväxt. Fattar ni inte att ni torterar era barn med tråkighet? Låt er barn ha kul och sluta vara så hård mot de.
Om ert barn vill lira gta så borde de fan få göra det så länge de inte bli påverkade negativt av det eller försöker härma spelet.
Vad är det för fel på er och hur kan ni säga att gta automatiskt gör barn sjuka i huvudet?