• Anonym (Matvrak.)

Främst till FLs herrar: Är det sexigt om en tjej kan äta mycket?

Jag är en ung dam, jag är ganska liten och smal, 160cm och 50kg. Jag har absolut inte bulimi/anorexi, men jag kan, om jag vill, äta väldigt mycket. Mer än de flesta killar.

Jag kan äta en hel familjepizza eller två grillade kycklingar, eller 6 big Macs på en "sittning". jag kan äta på buffé så att restaurangpersonalen blir sura. En tiobitars smörgåstårta helt själv, eller 1kg kött, Jag klarar Michael Phelps challenge med 10000 KCAL på en dag.

Om jag alltid skulle äta såhär skulle jag väga 200kg, så det gör jag givetvis inte, men kanske en gång varannan vecka att jag "svullar" (jag spyr givetvis inte upp maten). I övrigt äter jag nyttigt och tränar en del, så det går inte att se på mig att jag har den förmågan. Jag är på något konstigt sätt väldigt stolt över att jag kan göra såhär.

Är det här ruskigt avtändande, helt ointressant, stört eller rentav sexigt?

• Svar på tråden Främst till FLs herrar: Är det sexigt om en tjej kan äta mycket?
  • zoolook1

Ja, det är sexigt. Stor aptit på livet - sex som mat - är underbart. Älskar att se tjejer njuta på alla sätt.

• Domesticgoddess

Nu är jag kvinna och kan inte uttala mig personligen. Däremot gnäller min bror ofta över att de tjejer han träffar inte "ens" kan äta en 3-rätters på restaurang. Samtidigt tänder han på smala och nätta tjejer, kombinationen stor aptit och smal kropp är ju inte helt uppenbar så du måste vara drömtjejen för alla killar som honom :)

• flygrl

Nu e ju jag då tjej...men tycker det du berättar e helt sanslöst. Vilken ovanlig talang!
    Såg en gång i en talk show en tjej som tydligen va världsmästare på sätta i sig stora mängder käk på tid. Hennes medtävlare va alla män i typ 150 kg+ klassen medans hon själv va liten & nätt som du. Who could have guessed... :P

• Aikido

Ointressant så när som på det där med buffén. Dig skulle jag vilja ha som bordsdam på en viss lokal restaurang vars ägare jag inte är riktigt kompis med.

• Aniiee

Tja, jag har inga problem med det. När jag var "på top" åt jag själv utan problem över 3500 kcal om dagen, vilket var mer än min dåvarande kille som vägde nästan dubbelt så mycket som jag (muskler). Men så hade jag ett väldigt aktivt liv också....

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
  • Meriall

Hur gammal är du? Låter ju bara positivt om det inte är så att det känns jobbigt de dagar du måste hålla igen. Jag tror det ses som gulligt/positivt ifall man kan äta mycket om man är smal och om man inte alltid gör det.

Om du inte äter extremt fort när du har en ätsession så låter det inte som någon ätstörning heller :)

• Tecum

Det är jättesexigt med tjejer som gillar mat och kan äta rejält! Finns inget värre än tjejer som sitter och petar i maten och lämnar det mesta. Och inte kan äta än det ena, än det andra.

• gammelget
    Meriall skrev 2016-10-14 17:44:53 följande:

Hur gammal är du? Låter ju bara positivt om det inte är så att det känns jobbigt de dagar du måste hålla igen. Jag tror det ses som gulligt/positivt ifall man kan äta mycket om man är smal och om man inte alltid gör det.

Om du inte äter extremt fort när du har en ätsession så låter det inte som någon ätstörning heller :)

23. Lite jobbigt är det att hålla igen faktiskt, men det är inte så att jag går hungrig.
  • gammelget
    gammelget skrev 2016-10-14 18:59:34 följande:
    23. Lite jobbigt är det att hålla igen faktiskt, men det är inte så att jag går hungrig.
    Ha, brorsans login!
  • Dimitra
    gammelget skrev 2016-10-14 19:00:59 följande:
    Ha, brorsans login!
    Hahahahaha....eller hur
    The Dimitra universe.
  • driver28

Att äta så jättemycket är knappast sexigt, men det är ju kul att kunna gå ut och äta tillsammans och orka med en 3-rätters utan att tjejen behöver hopp över delar av middagen för att hon har för lite aptit. Men när äter någo. Egentligen 2 hela kycklingar eller 6 big macs?

Svar på tråden Främst till FLs herrar: Är det sexigt om en tjej kan äta mycket?