• Anonym (Luna)

Testa sex med en annan kvinna?

Hej!

I många år varit nyfiken på att vara med en annan kvinna. Vet bara inte hur?

För några år sedan så kysste jag en tjejkompis, tyckte det var ganska mysigt och blev besviken när hon drog sig tillbaka. Brukar även känna en attraktion till tjejer som jag ser.

Men hur hittar jag en kvinna att testa att kyssa och smeka och så? Har en pojkvän som vet om detta och han uppmuntrar det. Både jag själv med en tjej och en möjlig trekant, jag är intresserad av båda.

Om någon har tips vart jag kan hitta någon kvinna att bli vän med som kanske skulle vilja testa med mig eller liknande så hade jag varit väldigt tacksam.

• Svar på tråden Testa sex med en annan kvinna?
  • Like6

De finns ju en hel uppsjö med olika typer av dejting sidor... googla... men pröva i första hand sexdejting sidorna!

Lycka till! :-*

• Anonym (Gurli)

Inge annat svar än hur fantastiskt det är. För 7mån sedan hade jag aldrig testat det, men ofta fantiserat. Med ed ny väninna blev de flirtigt värre o tillslut hamnade vi i säng. Förhållandet varar ännu o vi har båda blivit kära. Detta är så härligt, känns så vackert o fint för att inte tala om sexet....wow

• Anonym (Kille)

Lägg upp en annons (eller svara på andras) annonser på bodycontact.

Det är ganska svårt att finna en tjej för trekant (klart lättare om ni är unga o snygga), men att hitta en tjej för mys med bara dig ensam är nog inget större problem.

Lycka till!

Jag är visserligen kille, men jag är bisexuell, och vet precis vad du går igenom (och vad du väntar på...). Go for it!

• Anonym (Yas)

Samma här! har alltid viljat testa med en tjej men aldrig tagit de steget. En av mina vänner ville testa men kunde liksom inte bara för att de är någon jag känner. Har viljat testa sen 2 år tillbaka o är 20 nu. Vill typ hitta en främling o göra de med. 

• Sthmtotten

Jag bor i Sthlm men har aldrig testat med en tjej vilket jag vill, skriv gärna till mig om ni bor nära

• Anonym (Luna)

Tack för era svar. Och unga är vi, och han är snygg, jag själv inte lika.

Och bor tyvärr nära Göteborg, inte Stockholm. :)

Testa att bara kyssa din vän och se hur du reagerar. Tjejen jag kysste var min bästa vän.

• Anonym (Yas)

haha jag bor också i Göteborg 

• Wench85

Ett tips som kan funka är att registrera ett konto på Bodycontact. Det går att ställa in vilka som får maila till en - om du registerar dig som kvinna som söker sex tar det ungefär en minut innan inboxen börjar översvämmas med kukbilder och "hej knulla?" från män som trålar nyregistrerade. Eller så var det åtminstone för massa år sen när jag registrerade ett eget konto, så att skriva ut att en endast söker kvinnor räcker inte så långt.

Skriver du ungefär som du gör här, med fokus på att du är en binyfiken kvinna som är letar en annan kvinna att testa tjejsex med är det mycket möjligt att du hittar rätt snart. Speciellt om du lägger upp en scysst bild på din kropp.

Att leta kvinnor för en tänkt trekant med din partner är en större utmaning, det är inte för inte par som söker tjej för trekant kallas för enhörningsjägare - det är ungefär lika svårt att hitta rätt tjej för det. Men nog händer det. Vi har bara hittat sällskap som slutat med trekanter bland vänner eller som del av par som är okej med att dela upp sig på parklubb. 

Så det enklaste är nog att leta själv efter en ensam tjej på bodycontact. Om du och partnern är så bekväma med det som du antyder ovan. Genom att komma hem och berätta detaljerna om din heta träff kan det vara en uppskattad krydda även för ert sexliv... :)

Lycka till!

• Anonym (Kalle)

Ja, om man vore kvinna skulle det va häftigt att ha sex med en annan kvinna. Förstår inte vad kvinnor ser hos oss män? Kantigare former, håriga, inte samma lena hud o mjuka former.. Solig

• Anonym (Luna)

Yas; vi skulle inte varit anonyma här, annars hade vi kunnat gå på dejt, haha!

Kalle; Män har sin charm, det ska inte förnekas. Men kvinnor kan vara oerhört vackra. ;)

Wench85; vårat sexliv är nästintill oexisterande nu, ett år in i förhållandet, så kan det hjälpa att bara berätta om det hade det ju varit trevligt!

• YasQaz

Jag är inte anonym längre så om du vill snacka så kan du skicka ett meddelande till mig! Roligt o känna nytt Folk.

• Wench85

Stort varningens finger dock: Om ert sexliv idag är nästintill obefintligt kan det vara riskabelt att blanda in fler personer i det, åtminstone enligt andras berättelser och erfarenheter. Det kan vara lite som att skaffa hus/barn/hund för att skaka liv i något som kanske egentligen har helt andra problem. 

Jag har inga egna erfarenheter av sexliv som gått i stå och att försöka hetta upp med någon ny, men det är viktigt att ni snackar igenom ordentligt så att ni inte riskerar att skapa nya/andra problem.

Å andra sidan: Redan genom att prata om denna fantasi, vad ni båda skulle vilja få ut av att du/ni potentiellt blandar in en annan tjej och i detalj diskutera vad som lockar med det kanske ni får nya samtalsämnen som kan väcka lust även på varandra igen.:)

• Wench85

Om ni är unga och snygga i Göteborgstrakten är annars ett strålande tips att gå ut på West Pride-arrangemang och inte minst klubbar! 

Gretas i Göteborg är ett kul ställe, oavsett om en identifierar sig som HBTQ* eller är superstraight. Gå ut med några kompisar, dansa, se dig omkring, le mot alla snygga brudar och innan kvällen är slut kommer du dansa tätt intill nån cool brud. Är du lite blyg och nervös kan du lätt ge henne möjlighet att förföra dig med en oskyldig blick och viska (eller ja, det är ju ett dansgolv så det blir inte så mycket viskande, snarare tätt intill örat säga): "Jag har alltid drömt om att kyssa en tjej som dig, men jag skulle aldrig våga ta intitiativ." 

Svar på tråden Testa sex med en annan kvinna?