• lissybella

BÄSTA ADVOKATEN I STOCKHOLM INOM SKILSMÄSSA/VÅRDNAD?

Hej. Ska på möte med med advokaten johan hultqvist angående skilsmässa samt vårdnad där jag vill ha egen vårdnad om vår 8 månaders. Vad tycker ni om honom?

Har ni andra advokater inom dessa områden ni vill rekommendera?

• Svar på tråden BÄSTA ADVOKATEN I STOCKHOLM INOM SKILSMÄSSA/VÅRDNAD?
  • Nyfikna72

Ingen Ning, de kan ju inte mer än följa lagen så de flesta är ju likartade om de bara kan det de utger Ig att kunna. Man kan ju inte jämföra med usa där advokater verkligen kan hitta smådetaljer som raserar precis allting. Det är ju inte riktigt så det fungerar här.

• MiasMamma
    lissybella skrev 2016-10-22 11:44:43 följande:

Hej. Ska på möte med med advokaten johan hultqvist angående skilsmässa samt vårdnad där jag vill ha egen vårdnad om vår 8 månaders. Vad tycker ni om honom?

Har ni andra advokater inom dessa områden ni vill rekommendera?

Även han får nog hålla sig till gällande lagen i Sverige, precis som de andra jurister.
  • MiasMamma

Förresten, du har ju inte ens träffat honom, varför letar efter andra då?

• lissybella

självklart är det olika hur dedikerade till sitt arbete de är. en advokat som inte bryr sig kommer inte sluta bra. läste efter bokningen att han var dålig.

• MiasMamma
    marielisa skrev 2016-10-22 23:36:03 följande:

puff

Och varför puffar nu DU då?
  • Nevereverlandlady

Hej, 
    jag rekommenderar juristbyrån familjerättstockholm.se. Kolla deras hemsida, Marisol är mycket duktiga och mycket engagerad. Problemet med advokater är ofta att de har så mycket att göra att de inte hinner med ärendena...då spelar det inte någon roll hur bra de är...

Svar på tråden BÄSTA ADVOKATEN I STOCKHOLM INOM SKILSMÄSSA/VÅRDNAD?