Liii91 skrev 2016-12-20 20:24:50 följande:
[quote=77100637][quote-nick]BFjuni2017 skrev 2016-11-02 08:52:58 följande:[/quote-nick]
Åh, jag älskar verkligen mat och sötsaker. Men denna graviditet gör att jag inte känner sug efter någonting i matväg. Kan inte längre dricka kaffe vilket är en sorg. Nästan all mat går bort. Igår skulle vi äta pyttipanna men jag bröt i ihop och hulkade fram att jag inte ville äta de rosa grisbitarna, så min sambo petade fram alla potatisbitar i en hög åt mig som jag sedan åt ???? kände mig som en trotsig 4-åring. Så några potatisträningar, rödbetor och en satsumas var det jag fick i mig igår mellan 15.00 och läggdags.
Börjar bli riktigt tröttsamt att inte vilja äta. Någon som känner igen sig?
[/
Jag har också bra aptit i vanliga fall, äter ganska stora portioner när de e något jag tycker e gott och älskar sötsaker! Men under hela graviditeten har jag inte haft någon aptit... Sastumus eller vad dom heter hade jag cravings på nån gång runt v 12 men inte längre (är i v 26 nu) kommer aldrig på någon mat jag vill äta.. Bara att vissa saker vill jag absolut iinte äta... Går inte i jätte mycket mat å inget godissug alls... Har du fortfarande likadant?
Haha jag förstår dig verkligen. Ja, jag har fortfarande likadant. Gick in i vecka 16 idag. Jag åt apelsiner till förbannelse, men då fick jag så mycket sår i munnen och på tungan (6 apelsiner om dagen blir liksom lite för starkt...) så nu har jag slutat med apelsiner o h apelsinjuice. Känner fortfarande inget sug efter någonting. Bara gått upp 2.5 kg sedan start.
Har haft konstant nästäppa och "förkylning" men var hos läkarn och krävde rinexin och kortisonspray så nu mår jag mycket bättre! ????
När kände du fosterrörelser för första gången?? Jag bara ligger här som en strandad val och väntar :D