Utbränd o kalas imorgon - måste man ha lekar?
Hej!
Har lite smått panik, sonens 5-årskalas är imorgon, det ska visserligen bara komma 3 barn + ev deras föräldrar, men jag är sjukskriven för utbrändhet och är fullständigt slut. Ett av barnen som kommer har diabetes och ett annat barn är vegan och det enda jag orkat planera är egentligen tårta och fiskedamm med godis...men det går ju typ inte då, eller så får de ta med egen specialmat och det känns lite ogästvänligt.
Jag har googlat som sjutton på lekar men hittar inget bra. Sonen vill ha spökkalas men det enda spökiga jag hittat är en spökgirland men servisen är färgglad med Minioner på så det är ju inte läskigt precis.
Vore skönt om man bara kunde servera en tårta, låta dem leka fritt och sen ha fiskedamm i slutet...MÅSTE man ha lekar? Tänk om det blir jättemisslyckat? Jag blir helt tom i skallen när jag tänker på det här, samtidigt är det väldigt viktigt för sonen....
Tips mottages tacksamt, gärna i schemaform eller något eftersom min hjärnkapacitet är lika med noll just nu ;) Alltså, jag är inte så illa som det låter, men att behöva tänka "utanför boxen" och underhålla en massa barn är mer än vad jag orkar just nu :(