• Sally8585

Någon som vill sällskapa i denna frusterande tid? :)

Jag har BIM imorgon. Bara negativa test. Men hoppas på ett plus ändå! Detta är vårt 4:e barn. Någon mer som har BIM i krokarna? Några symtom? Mina är trötthet, illamående och kissar ofta. Men det behöver inte betyda något ändå med tanke på att man varit skengravid innan ;)

• Svar på tråden Någon som vill sällskapa i denna frusterande tid? :)
  • Emelie07

Måste få skriva av mig lite! Börjar ge upp hoppet om att vara gravid nu, det kanske är en cysta! Får nog ringa till bm imorgon och boka tid! :( Vill ju så gärna!

• Shea
    Emelie07 skrev 2016-11-21 22:57:57 följande:

Måste få skriva av mig lite! Börjar ge upp hoppet om att vara gravid nu, det kanske är en cysta! Får nog ringa till bm imorgon och boka tid! :( Vill ju så gärna!

Jag förstår din känsla, men tänk på att många verkar plussa långt efter bim och du har ju haft symtom så du kan absolut vara gravid!! Men det är nog skönt att prata med ett proffs i frågan iaf :)
  • Joline84
    Emelie07 skrev 2016-11-22 10:02:53 följande:

Jag tror jag kan ha plussat idag! Vad tror ni?

Grattis!!
  • Emelie07

Tack! Men kan tyvärr inte glädjas utav det då jag antagligen har fått ett missfall, 2h efter testet! :( Ringde barnmorskan och hon sa fortsätter mensen nu så är det missfall. :( Mitt andra missfall. :( Lycka till ni andra!

• Joline84
    Emelie07 skrev 2016-11-22 12:34:17 följande:

Tack! Men kan tyvärr inte glädjas utav det då jag antagligen har fått ett missfall, 2h efter testet! :( Ringde barnmorskan och hon sa fortsätter mensen nu så är det missfall. :( Mitt andra missfall. :( Lycka till ni andra!

Nej vad tråkigt! ???? Hoppas på det bästa!
  • Sally8585

ÄL i dagarna! Denna gången kör vi stickor för att kunna pricka bättre :) Nu ska det liggas och plussas innan julafton :D

• Joline84
    Sally8585 skrev 2016-11-29 16:14:24 följande:

ÄL i dagarna! Denna gången kör vi stickor för att kunna pricka bättre :) Nu ska det liggas och plussas innan julafton :D

Lycka till och hoppas det tar sig denna gång!!
  • Sally8585
    Joline84 skrev 2016-11-29 16:50:25 följande:

Lycka till och hoppas det tar sig denna gång!!

Tack! Det hoppas jag också! Annars betyder det att jag är för gammal och grå ;) haha!
  • Joline84
    Sally8585 skrev 2016-11-29 16:55:58 följande:
    Tack! Det hoppas jag också! Annars betyder det att jag är för gammal och grå ;) haha!
    Haha, det tror jag inte! Kämpa på!
Svar på tråden Någon som vill sällskapa i denna frusterande tid? :)