Min gravida flickvän vet inte att jag är kriminell
Som rubriken lyder. Hon är gravid och vill flytta till mig i min stad. Jag har inte vart helt ärlig med hur jag försörjer mig. Vafan gör man?
Som rubriken lyder. Hon är gravid och vill flytta till mig i min stad. Jag har inte vart helt ärlig med hur jag försörjer mig. Vafan gör man?
Nej inte istället för att försörja mig på hederligt vis. Jag gör det vid sidan av. När har jag skrytit om pengar och kickar? Jag har svarat på vad det handlar om när jag fått frågan men knappast skrytit? Och nej, jag viftar inte bort risker. Jag förklarade bara att det jag gör inte innebär några större risker att åka fast.
Kan ta mothugg men ser ingen anledning att fortsätta diskussionen när du kallar mig slö hobbykriminell, forumskryter om kickar och så vidare.
Jobbigt.
Ja han har nystat in sej själv i sitt lögnaktiga liv
Antingen så slutar du på psyket lr av blyförgiftning
Bara välja hur ditt barn ska minnas sin far
Ingen tvingar dig att svara. Och ja det är istället du kunde ju ha ett lagligt extraknäck. Och ja du är hobbykriminell eftersom du tydligen förbryter vid sidan av ditt yrkesliv. Och ja det är slött att begå brott och ursäkta sig med att offre minsann inte är oskyldiga och du skriver själv att det ger kickar och extrapengar.
Då väljer du fel lagliga extraknäck och tänker extremt kortsiktigt.
Jag tänker inte anstränga mig mer än så på såna inlägg nej.
Och det är att vara kriminell, skylla på offren och föra ditt barns mor bakom ljuset?!
Eller så kör jag bara på några år till och slutar när riskerna väger tyngre än vad det ger.
Jag vet inte ens hur det kom att handla om mig och min kriminalitet, det handlar om behålla henne. Jag kan knappast vara den första som haft en hemlighet som man inte vet hur och när man bäst ska droppa för att ändå få det man vill ha.
I slutändan tycker jag det låter på dig som att du inte tycker att du har ett problem. Du tänker låta bli att tala om för henne om din kriminalitet tills vidare och ge henne ångest då för att hon inte har en trygg klippa att luta sig mot. Plus att du tänker inte sluta heller då du inte tycker att det är ett problem.
Så vad var meningen med tråden? Du har ju redan bestämt dig.
Har den flyttats till sandlådan eller missade vi alla det från början (tråden alltså)?
att va kriminell kommer förr eller senare hamna i problem. du kommer aldrig ha en bra deklaration. visst svarta pengar men det hjälper inte dig i längden. speciellt inte om du ska ha barn. jag tjänar 71k efter skatt o jobbar vitt varför kan inte du också kämpa? isället för ta lätta vägar... va en man säg som det är och gör rätt så växer du.