• Anonym (ok eller?!)

Min man har satt in annons på BC

Hur skulle ni andra tjejer här inne på FLYTTA reagera om er man ( är gift) skulle sätta in annons om att han vill träffa par, killar eller tjejer för heta stunder på BC?!

Kom på honom när han glömt att logga ut på paddan. Han hade bla skrivit att han hade svårt att träffas hos honom och att han jobbade mycket nu men var öppen för förslag förslag. Känner mig som att det är på gång att han ska vara otrogen:(

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-19 18:28
    Flytta ska vara Familjeliv så klart. Mobilen stavar själv.

• Svar på tråden Min man har satt in annons på BC
  • Robb80

Låter som att du skall prata med honom ordentligt... du kommer ha svårt att lita på honom.

• Anonym (Kom igen)
    Mudshark skrev 2016-11-19 20:12:51 följande:

Så du ger henne skulden för att han beter sig så?

Du vet inte hur deras liv är eller har varit, men säger att det är hon som ska ändra sig.

Nej då läser du inte vad jag skriver
  • Anonym (q)
    Anonym (ok eller?!) skrev 2016-11-19 18:26:55 följande:

Hur skulle ni andra tjejer här inne på FLYTTA reagera om er man ( är gift) skulle sätta in annons om att han vill träffa par, killar eller tjejer för heta stunder på BC?!

Kom på honom när han glömt att logga ut på paddan. Han hade bla skrivit att han hade svårt att träffas hos honom och att han jobbade mycket nu men var öppen för förslag förslag. Känner mig som att det är på gång att han ska vara otrogen:(

"känns som om han håller på att vara otrogen?" Lite av ett understatement väl. Sätter man in en sån annons är det väldigt tydligt vad han tänker sig. 

Jag hade lämnat en sån partner. 
  • Anonym (She)

Har själv en annons på BC (är singel) har det dock mest som tidsfördriv men de få jag har träffat därifrån har gett mig det absolut bästa sexet!

Däremot kan jag inte låta bli att bli lite chockad över alla män som är aktiva där trots att dom har förhållande och familj.

Det kan ju vara så att han kanske vill hitta någon åt er tillsammans att krydda sexlivet med.

Personligen tror jag dock att Han är ute efter något enbart för sig själv.

Det bästa är väl att fråga honom rent ut!

• Anonym (Woaw)
    karet skrev 2016-11-20 00:52:13 följande:

Vad är BC?

BC står för BodyContact...kontaktsajt på nätet för sexkontakter. Hoppas att jag var till hjälp?
  • Anonym (Kalle)
    Anonym (ok eller?!) skrev 2016-11-19 18:26:55 följande:

Tragisk historia. Men vi vet ju inget om hur sexet i förhållandet är? Det kan ju var något som TS delvis kan vara orsaken till - det här med BC kan ju vara ett symtom på ett dåligt eller obefintligt sexliv? - det framgår inget om det i inlägget?

• Anonym (ok eller?!)

Tänker inte gå in i detalj om vårt sexliv men detta är och har varit super. Det är därför detta blir så konstigt:(

• Anonym (q)
    Anonym (Kalle) skrev 2016-11-21 11:39:15 följande:
    Tragisk historia. Men vi vet ju inget om hur sexet i förhållandet är? Det kan ju var något som TS delvis kan vara orsaken till - det här med BC kan ju vara ett symtom på ett dåligt eller obefintligt sexliv? - det framgår inget om det i inlägget?
    Och om så vore? Det är ändå inte ok att i smyg regga sig och söka sexkontakter om man inte är i ett öppet förhållande där båda är med på det.

Han får väl göra slut i så fall, sen kan han vara singel och göra vad han vill
  • Anonym (Swinger)

En sak bör man vara mycket medveten om när det gäller BC. En mycket stor del av de män som har profiler och som lägger ut annonser på BC är egentligen inte kontaktsökande utan vill bara ha lite spänning och lite material för fantasin och sedan är chansen/risken för att en kontakt leder till något mycket minimal. Skulle inte dra speciellt stora växlar av en profil och annons på BC mer troligt att han hittar någon via jobb, kurser eller annat om det är en fysisk sexuell relation han är ute efter. 

• Anonym (mupp)
    Anonym (Kom igen) skrev 2016-11-19 19:51:31 följande:

Förstår inte varför man ska bli offensiv direkt, ja visst om du redan bestämt att du ska lämna så kan det vara rätt väg att gå. Men om planen är att du hellre skulle vilja att han slutade så fråga då varför han känner att han behöver göra detta? Han kanske saknar det ni hade en gång?

Du kan inte ändra på honom men du kan ändra på dig.

Man kan nästan tro att du är gubbäcklet himself
  • Anonym (mupp)
    Anonym (Kalle) skrev 2016-11-21 11:39:15 följande:
    Jamenvisstserru, så fort det knakar i fogarna är det grönt att ge sig ut på knullturné, absolut, så är det.
  • Canadasvensk

Ar det bara jag som ser det tragikomiska med TS historia och... "Escape (The Piña Colada Song)"?

Hur har det gatt TS?

Svar på tråden Min man har satt in annons på BC