• Tosse87

Någon som har BIM 23-29/11? Där vi kan diskutera symptom och test

Har BIM den 25/11 och har haft mollrande värk i magen sedan ägglossningen för ca 8 dagar sedan. Haft 2 små flyttningar med pyttelite ljusrosa i när jag torkat mig och inget mer. Spänningarna och Molandet kommer mest på morgonen när jag vaknar och på kvällen?! Någon som har liknande?

• Svar på tråden Någon som har BIM 23-29/11? Där vi kan diskutera symptom och test
  • niiskuneiti
    Freya18 skrev 2016-11-29 23:13:52 följande:

Jag är lite osäker på när min BIM faller in. Brukar vara duktig med att anteckna i min kalender, men hade tydligen inte gjort det sist. Enligt beräkningar från oktober så hade jag mensvärk den 4/10. Mellan ägglossning och mens brukar det vara ganska precis två veckor, så snabbt räknat borde jag väl ha fått mens idag. Sen brukar jag småblöda några dagar innan, men det har jag inte gjort nu. Tog gravtest igår som visade negativt.
    Ska testa igen i slutet av veckan om mensen inte har kommit.

Håller tummarna! :)
  • Tumvante

Också BIM och superblankt test

Eller jag har inte koll på BIM, men om cyklerna är som sist, är det... har ju bara haft en mens sedan dottern.

• niiskuneiti
    Tumvante skrev 2016-11-30 11:16:04 följande:

Eller jag har inte koll på BIM, men om cyklerna är som sist, är det... har ju bara haft en mens sedan dottern.

Håller tummarna för dig!

Kändes hela förmiddagen som att nu börjar mensen men ännu inget. Endast en massa flytningar. Eftersom testet var negativt har jag lite gett upp hoppet nu och tror mensen kommer när som helst. Men till dess så försöker jag hålla lite hoppet uppe. Det är ändå såhär det börjat de två tidigare graviditeterna men jag minns inte när jag plussade då, tror det var på BIM eller en dag efter.
  • niiskuneiti
    Tumvante skrev 2016-11-30 11:16:04 följande:

Håller tummarna för dig!

Kändes hela förmiddagen som att nu börjar mensen men ännu inget. Endast en massa flytningar. Eftersom testet var negativt har jag lite gett upp hoppet nu och tror mensen kommer när som helst. Men till dess så försöker jag hålla lite hoppet uppe. Det är ändå såhär det börjat de två tidigare graviditeterna men jag minns inte när jag plussade då, tror det var på BIM eller en dag efter.
  • Isabellee90

BIM +4 och fortfarande ingen mens. Ska göra ett test i morgon bitti om inte mensen kommit. Hoppas på + ????

• Tumvante
    niiskuneiti skrev 2016-11-30 11:43:36 följande:

Håller tummarna för dig!

Mensen kom, ganska punktligt. Kom för 28 dagar sedan sist, en onsdag eftermiddag... så nu satsar vi på en Septemberbebis nästa gång...

Håller tummarna för dig nu istället!
  • Freya18

Min mens har inte kommit än. Inte en endaste droppe fast jag brukar småblöda flera dagar innan mensvärken hugger till. Dock så känner jag inga graviditetssymptom.
    Jag ska avvakta till helgen iallafall, så får vi se.

• niiskuneiti

För mig kom det en liten skvätt igår i samband med att vi myste men annars ingenting. Trodde det skulle starta upp ordentligt nu, senast idag på morgonen. Lite konstigt... Får vänta och se men jag är nog inställd på att nästa ägglossning om 2,5 vecka redan :)

• niiskuneiti
    Isabellee90 skrev 2016-11-30 15:29:06 följande:

BIM +4 och fortfarande ingen mens. Ska göra ett test i morgon bitti om inte mensen kommit. Hoppas på + ????

Hur går det? :) Jag är på BIM+2, ingen mens och negativt test :/
  • Freya18

Wow.. Vi var inte förberedda på detta!! :D Första gången jag har blivit gravid i hela mitt liv! Jag och maken har varit i chock hela dagen.. haha!
  • niiskuneiti
    Freya18 skrev 2016-12-02 16:58:21 följande:

Wow.. Vi var inte förberedda på detta!! :D Första gången jag har blivit gravid i hela mitt liv! Jag och maken har varit i chock hela dagen.. haha!

Grattis! :D plussade du på bim eller vilken dag?

Jag väntar fortfarande.. ingen tecken på mens och inget plus, bim+2 idag.
  • Freya18
    niiskuneiti skrev 2016-12-02 17:03:48 följande:
    Grattis! :D plussade du på bim eller vilken dag?

Jag väntar fortfarande.. ingen tecken på mens och inget plus, bim+2 idag.
    Tack! :) Jag vet inte på dagen när BIM faller in, men det borde vara mellan 29/11-2/12. Jag fick ont i svanken i söndags som kändes som mensvärk (fast i ryggen). Sen har jag haft kraftiga PMS-besvär hela veckan vilket jag inte brukar ha. Jag är alltid snäll och gosig, men den här veckan är det som att djävulen har hittat min själ. Stackars make som har fått höra mig fräsa om det ena och det andra.. haha.
Svar på tråden Någon som har BIM 23-29/11? Där vi kan diskutera symptom och test