• Anonym (Lämnad TS)

Hon lämnade mig pga mina skämt på morgonen

Min tjej har lämnat mig sedan en vecka och jag står inte ut psykiskt. Jag mår dåligt och jag saknar henne.

Det är egentligen mitt fel.

Varje morgon har jag skojat genom att väcka henne genom att lägga min rumpa på hennes ansikte och prutta.

Hon fick nog för en vecka sen, tog sina saker och åkte iväg. Hon svarar inte på telefon eller sms.

Jag visste inte att det skulle gå så långt. Jag trodde hon skulle tycka mina pruttskämt var gulliga eller nåt.

Jag vill ha tillbaka henne. Men hur? Vad ska jag göra? Jag mår så dåligt

• Svar på tråden Hon lämnade mig pga mina skämt på morgonen
  • Anonym (Lämnad TS)
    Anonym (Så.är.de) skrev 2016-11-26 11:31:56 följande:

Hon kunde ju t.ex. ha sagt att hon inte gillar att bli fisen i ansiktet på morgnarna. Kommunikation, du vet.

Precis, hon sa aldrig till mig att hon ogillade det.

Detta fick jag veta den morgon hon stack.

"Jag gör slut, ditt jävla äckel". Det var första gången jag fick veta detta.
  • Anonym (S)
    Anonym (Så.är.de) skrev 2016-11-26 11:31:56 följande:
    Hon kunde ju t.ex. ha sagt att hon inte gillar att bli fisen i ansiktet på morgnarna. Kommunikation, du vet.

Du tror inte hon sagt ett ljud eller på minsta sätt visat missnöje, utan varit tyst i en vecka och sedan i smyg stuckit?
    Jo för så går det ju verkligen till på riktigt...
  • Anonym (Lämnad TS)
    Anonym (S) skrev 2016-11-26 11:33:10 följande:

Jag är sambo sedan flera år. Hur gick det för dig nu igen...?

Har man lyckats manipulera sin man, ja då går det bra att vara sambo i flera år med en person som tar kärleken lättvindigt.
  • Anonym (Lämnad TS)
    Anonym (S) skrev 2016-11-26 11:34:39 följande:

Du tror inte hon sagt ett ljud eller på minsta sätt visat missnöje, utan varit tyst i en vecka och sedan i smyg stuckit?

Jo för så går det ju verkligen till på riktigt...

Står det skrivet i bok här människor SKA reagera? Någon verkar visst vara fyrkantig
  • Anonym (Hmmmm.....)

Har det inte varit nog med prutt trådar på FL ? Ytterligare en ..hmmmm

• Anonym (S)
    Anonym (Lämnad TS) skrev 2016-11-26 11:36:26 följande:
    Står det skrivet i bok här människor SKA reagera? Någon verkar visst vara fyrkantig
    Nej. Det är väl därför folk pruttas i ansiktet och tror det är skoj.
    En bok kanske hade varit behövlig i ditt fall.
  • Anonym (Lämnad TS)
    Anonym (S) skrev 2016-11-26 11:45:13 följande:

Nej. Det är väl därför folk pruttas i ansiktet och tror det är skoj.

En bok kanske hade varit behövlig i ditt fall.

I ditt fall behöver du en guide i hur livet ser ut...dvs det verkliga livet..:inte det uppdiktade livet som finns i en bok.

Jag kan gärna vara din guide. Vi kan ha sex och jag kan prutta brevid dig. Så brukar det vara...i verkliga livet.
  • Nfixb1947

Alltså nu är jag rädd på allvar! Har du blivit uppfostrad av vargar TS? Eller tror du att mamma och pappa hade skrattat uppmuntrande om du berättar att du fiser din flickvän i ansiktet varje morgon? Ska hon på allvar behöva säga till dig att det är äckligt? Du har större problem än din äckliga humor. Börja med att köpa en vett och etikett-bok och lär dig hur du blir en bra människa innan du försöker få tillbaka den här stackars tjejen. Självklart ska man kunna kommunicera i ett förhållande men sådana här saker är oacceptabla och du får väl för fan lära dig att uppföra dig som en vettig person!

• Anonym (Maja)

Varför vill du ha tillbaka henne? Jag kräktes i min mans tallrik på morgonen flera dagar, han sa inget innan han plötsligt lämnade mig, inte förtjänar han att komma tillbaka när han är så respektlös. Gå vidare!

• Anonym (Äckligt)

Du förtjänar inte någon flickvän

• Regndamen
    Anonym (Så.är.de) skrev 2016-11-26 07:47:45 följande:

Om man verkligen älskar varandra så älskar man tillochmed varandras avföring, skrev kärleksgurun/psykologen Fransesco Alberoni i en av sina böcker. Här får man bekräftelse på bekräftelse om kvinnans ondsinta väsen. Mina teorier visar sig stämma i fler och fler fall man läser om här på FL.Sanningen är att hon skiter i att du mår dåligt. Läs min tråd "Kvinnor vill att män ska må dåligt. Därför gillar de att såra oss" så förstår du kvinnor bättre..

Ah, du skulle gilla om en kvinna fes dig i ansiktet varje dag? Det var ju en fetish iaf.
Svar på tråden Hon lämnade mig pga mina skämt på morgonen