Inlägg från: Anonym (Lämnad TS) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lämnad TS)

Hon lämnade mig pga mina skämt på morgonen

Min tjej har lämnat mig sedan en vecka och jag står inte ut psykiskt. Jag mår dåligt och jag saknar henne.

Det är egentligen mitt fel.

Varje morgon har jag skojat genom att väcka henne genom att lägga min rumpa på hennes ansikte och prutta.

Hon fick nog för en vecka sen, tog sina saker och åkte iväg. Hon svarar inte på telefon eller sms.

Jag visste inte att det skulle gå så långt. Jag trodde hon skulle tycka mina pruttskämt var gulliga eller nåt.

Jag vill ha tillbaka henne. Men hur? Vad ska jag göra? Jag mår så dåligt

• Svar på tråden Hon lämnade mig pga mina skämt på morgonen
  • Anonym (Lämnad TS)

Ja det var omoget och dumt gjort av mig. Men detta är sant allt jag har berättat, vad är annars syftet med att lägga ner energi på att skapa ett jävla konto för att sedan få råd?

• Anonym (Lämnad TS)
    Anonym (S) skrev 2016-11-26 11:26:19 följande:

Vad hoppas du på för råd?

Du förtjänar inte henne. Varför skulle nån vila hjälpa dig ens om vi kunde?

Har du inte kunnat tolka hennes åsikt och kommunicera bättre med henne så att ni är på samma nivå så finns det minsann inget som kan rädda dig nu.

Du är ett tydligt tecken på personer som tar kärlek väldigt lättvindigt. Snacka om att du inte verkar kunna respektera kärleken.
  • Anonym (Lämnad TS)
    Anonym (Så.är.de) skrev 2016-11-26 11:31:56 följande:

Hon kunde ju t.ex. ha sagt att hon inte gillar att bli fisen i ansiktet på morgnarna. Kommunikation, du vet.

Precis, hon sa aldrig till mig att hon ogillade det.

Detta fick jag veta den morgon hon stack.

"Jag gör slut, ditt jävla äckel". Det var första gången jag fick veta detta.
  • Anonym (Lämnad TS)
    Anonym (S) skrev 2016-11-26 11:33:10 följande:

Jag är sambo sedan flera år. Hur gick det för dig nu igen...?

Har man lyckats manipulera sin man, ja då går det bra att vara sambo i flera år med en person som tar kärleken lättvindigt.
  • Anonym (Lämnad TS)
    Anonym (S) skrev 2016-11-26 11:34:39 följande:

Du tror inte hon sagt ett ljud eller på minsta sätt visat missnöje, utan varit tyst i en vecka och sedan i smyg stuckit?

Jo för så går det ju verkligen till på riktigt...

Står det skrivet i bok här människor SKA reagera? Någon verkar visst vara fyrkantig
  • Anonym (Lämnad TS)
    Anonym (S) skrev 2016-11-26 11:45:13 följande:

Nej. Det är väl därför folk pruttas i ansiktet och tror det är skoj.

En bok kanske hade varit behövlig i ditt fall.

I ditt fall behöver du en guide i hur livet ser ut...dvs det verkliga livet..:inte det uppdiktade livet som finns i en bok.

Jag kan gärna vara din guide. Vi kan ha sex och jag kan prutta brevid dig. Så brukar det vara...i verkliga livet.
Svar på tråden Hon lämnade mig pga mina skämt på morgonen