• Håkan på Öland

Dricker du kaffe eller te på morgonen?

Själv är jag inne på en kaffeperiod när jag säkert dricker bortåt 10 koppar om dagen. Men frågan jag har är - dricker du kaffe eller te på morgonen?

Min kompletta datoranläggning som jag slumpar bort: acer-dator-till-salu.eu.pn
  • Svar på tråden Dricker du kaffe eller te på morgonen?
  • Grande Rock

Direkt på morgonen, nej.
    Men för det mesta blir det en kopp kaffe efter ett par timmar på jobbet.

Att tro är att inte veta
  • Anonym (Kaffe=panik)

Kan tyvärr inte dricka kaffe längre pga att jag får panikångest efter bara en mugg! Tycker det är hur gott som helst och längtar ofta efter en mugg kaffe, men kan inte dricka det för mina nerver ballar ur.

Så det blir antingen citron- eller svart vinbärs-the med en skvätt grädde i, eller Cappucino.

• Aniiee

Nej. Jag dricker choklad, juice eller smoothies på "morgonen" (när jag vaknat. Vaknar aldrig på "morgonen") Te dricker jag någon gång ibland, maccha, då, och kaffe, nej, det har jag i chokladkakor, inte i kopp.

Knowledge is knowing Frankenstein wasn't the monster. Wisdom is understanding Frankenstein was the monster.
  • Nandez

Jag dricker två koppar kaffe, dricker jag inte kaffe så får jag rejält ont i huvudet.

• flygrl

Kaffe e ett måste när dan börjar. Annars får jag också ont i huvet precis som Nandez ovan. Har jag gott om tid blir det kanske lite te också.

• Anonym (tycker)

Dricker varken kaffe eller kinesiskt svart te. Vatten om jag har bråttom, annars i första hand Yerba Mate och någon gång Genmaicha eller Sencha. 

Kaffe äter jag bara i form av egengjord Tiramisu samt köpta chokladkakor eller praliner, dvs som smaksättare i sötsaker.

• Anonym (Sandra)

Ja,måste få kaffe på morgonen direkt.Annars skulle jag vara trött.Dricker ungefär 3 koppar/dag.

Svar på tråden Dricker du kaffe eller te på morgonen?