• Klunsan

WOOOW!!!! Kan inte fatta det!!!!! +++++++++++ för Klunsan idag!!!!

Jag vet inte om så många minns mej eftersom jag har varit borta ett tag härifrån... Jag har genomgått skilsmässa med en massa jobbiga saker i det och hunnit träffa en ny underbar man Vi har visserligen inte varit tillsammans så länge men vi vet att vi båda vill vara med varann livet ut Han är såååå himla underbar!!

Så idag så kom det ofattbara svaret jag så länge längtat efter och hoppats på: JAG ÄR GRAVID!!!!!!!!!!!!!!! Jag och min nya älskade ska ha barn!! Fattar nu, jag som kämpat med exet i snart ÅTTA år ska ÄNTLIGEN få bli mamma!!!! Det efterlängtade plusset kom som på beställning. Bildbevis finns i mitt galleri Jag kan inte fatta detta helt enkelt. JAG SKA BLI MAMMA!!!!!!!!!!

Jag är så glad så jag svävar som på rosa moln här Bara ler och fnittrar som bara den

• Svar på tråden WOOOW!!!! Kan inte fatta det!!!!! +++++++++++ för Klunsan idag!!!!
  • annaxtra

Gud vad kul att ni har lyckas! Blev så glad när jag såg att du hade plussat. Ett stort GRATTIS till er båda!

• lill anna

ett jätte stort grattis till dig/er...

kram anna me ängeln nathalie

• Klunsan

Nu ska jag ringa min läkare i veckan och berätta nyheten Okay, jag tror att det är många faktiorer som spelar in och däribland att jag gått ner 20 kg sen jag fick diagnosen PCO-S. Sen att man har en man med bra simmare gör ju inte saken sämre

SEN ska det bli en fröjd att få ringa den där kärringen till sköterska på gyn som hånade mig så in i helskotta och kastade glåpord åt mig när jag säkte hjälp för infertilitet. NU JÄKLAR SKA HON FÅ HÖRA!!!

Tack alla som stöttat mej o som grattat mej

• Klunsan

10 dagar sen jag skrev här sist. Jag mår finfint och är såååå himla lycklig! Har haft lite magont de senaste dagarna men idag mår jag mycket bättre. Mini gör sig påmind mellan varven redan nu genom molvärk och fortfarande ömmande bröst. Trött fortfarande och frusen för minsta lilla. Stackars kaminen får gå som aldrig förr för blir det för kallt inne så huttrar jag som bara den. Sambon eldar och håller varmt så mycket han bara orkar han med Har smått börjat känna av illamående nu på morronen och hoppas jag iaf kan slippa från det. Jag som avskyr att spy Annars mår jag toppen!

Läkaren blev såklart väldigt glad för min skull och tyckte jag hade gjort ett fantastiskt jobb det senaste åren med viktnedgången bland annat Hon lyckönskade oss och hoppades få träffa mig här framöver vilket jag ska göra också.

Till er som kämpar: GO FOR IT!!! Kan jag klara det så kan definitivt ni också Vill ni ha stöd, hjälp eller råd så hör gärna av er. Jag hjälper till så gott jag kan.

Massa kramar till er alla!

• Petra

Grattis till dig! Härligt att det äntligen blev din tur.

• Maxie

Åh vad härligt att höra, vilken solskenshistoria! Såna behöver vi som hållit på länge. Stort grattis!

• Klunsan

Maxie: Jag VET att om det går att få en liten en för mej så går det absolut för andra också Jag som alla trodde var den där hopplöst ofrivilligt barnlösa... Det var ingen som hyste större hopp för min del så när plusset kom så var det svårt för mig och även andra, att tro det. Men plusset kom på direkten och var så självklart så inga tvivel fanns

Lycka till alla ni som kämpar. Jag skickar er maaaaaassor av graviditetsbaciller till er allihopa

• Tzatziki
    Grattis!

Tar gärna emot lite sådana basilusker...
  • Klunsan

Tzatziki: jag skickar över en hel drös med grav.baciller till dej

• hoppasålängtar

Grattis, grattis, GRATTIS, din berättelse lyser som en solstråle! Hadde du provat IVF?

• pelargonian

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Liten tass

En massa grattis till er!!! :)

Svar på tråden WOOOW!!!! Kan inte fatta det!!!!! +++++++++++ för Klunsan idag!!!!