• Lillen 84

Gravid? Jobbiga väntan :/

Hej!

Fick missfall den 17e november. Blödde i en v men har sen mått hur bra som helst.

Men hade äl igen 1 till 4e dec där i krokarna med ordentlig stegring på äl test.

Efter äl ganska fort kom molnvärken krypande. Nu har jag mera och att det stramar ut mot höfterna och ner i sidan..

Bitvis illamående och trött. Kissnödig fort. Känns som de trycker. Och är även väldigt varm i kroppen.

Brösten gör inte ont. Men bröstvårtorna är så ömma så jag knappt kunde spola dom i duschen idag.

Borde få men nu på tors alt till helgen. Har inte 100 koll pga missfallet.

Jag testade med grav test idag negativt.

Tänker mest på om att jag mår såhär pga missfallet. El kan det vara en ny graveditet på G.

Någon som har varit i samma sits?

• Svar på tråden Gravid? Jobbiga väntan :/
  • Anonym (Bumlan83)

Hiihi vad söt du är tomten

• Lillen 84

Nu fick jag också en blödning. Kommer nog aldrig tro att jag e gravid igen. Allt känns märkligt när man har mått så dåligt. Har inte hänt förut. Kanske e spök från mf. För annars vet ja inte.

• tomten12
    Lillen 84 skrev 2016-12-17 17:59:23 följande:

Nu fick jag också en blödning. Kommer nog aldrig tro att jag e gravid igen. Allt känns märkligt när man har mått så dåligt. Har inte hänt förut. Kanske e spök från mf. För annars vet ja inte.

Nej, vad trist! !!!
  • tomten12

Har vi ngn kvar som väntar?

Imorse på ÄL+9 fick jag en liten blödning. Kom aldrig i trosan utan på pappret vi kanske 2 besök men nu verkar det vara borta igen. Spännande. Alltså på BIM-5.

Väntar ngn dag och har det inte kommit mer så testar jag på julafton d v s BIM-2. Tror inte det visar ngt då, men värt en chansning då det vore ju en perfekt julklapp.

• Anonym (Bumlan83)

Heja heja! Hopps det blir en fullträff för dig tomten!

• Lillen 84

Jaha. Då har man bara ca 3 dagar kvar till bim igen då.

Hade tänkt att jag inte skulle fundera på detta och testa efter bim. Men svårt att göra det när man har konstiga känningar. Har normalt sett inte några känningar innan mens. Utan den brukar komma och då kommer mensvärken.

Men jag har haft molnvärk hela helgen och idag. Spännda bröst och hettade ansikte.

Vi har liksom myst på vid äl. Testade med stickor. Så nu blir jag knäpp. Om man blir skengravid...:/

• Anonym (Bumlan83)
    Lillen 84 skrev 2017-01-09 22:30:27 följande:

Jaha. Då har man bara ca 3 dagar kvar till bim igen då.

Hade tänkt att jag inte skulle fundera på detta och testa efter bim. Men svårt att göra det när man har konstiga känningar. Har normalt sett inte några känningar innan mens. Utan den brukar komma och då kommer mensvärken.

Men jag har haft molnvärk hela helgen och idag. Spännda bröst och hettade ansikte.

Vi har liksom myst på vid äl. Testade med stickor. Så nu blir jag knäpp. Om man blir skengravid...:/

3 dagar kvar till BIM för mig också!

Är det ngn som vet om man kan gravtesta sig med en ägglossningssticka för CB advanced fertility monitor?

(Såvitt jag har märkt så kan man se strecken på dom äggloss.stickorna trots att det står att man bara ska läsa resultaten i monitorn)
  • Wantakid

Det känns magiska och så overkligt.

Förra graviditeten, alltså första slutade i MF.

Ikväll plussade jag -1 i tanken att de skulle va tok negativt.

Är superglad MEN livrädd efter mitt MF.

Hoppas allt går bra för er

• Lillen 84
    Wantakid skrev 2017-01-11 01:01:11 följande:

Det känns magiska och så overkligt.

Förra graviditeten, alltså första slutade i MF.

Ikväll plussade jag -1 i tanken att de skulle va tok negativt.

Är superglad MEN livrädd efter mitt MF.

Hoppas allt går bra för er

Grattis ????
  • Lillen 84

Inga frågetecken skulle det vara.

Är på dag 35 idag. Ingen mens i sikte.

Ont i brösten och molnvärk I rygg och nedre delen av magen. Mensen har aldrig uteblivit förut. Och negativt gravtest. Så blev glad när mensen inte kom först. Men nu bara förvirrad

Svar på tråden Gravid? Jobbiga väntan :/