• Lillen 84

Gravid? Jobbiga väntan :/

Hej!

Fick missfall den 17e november. Blödde i en v men har sen mått hur bra som helst.

Men hade äl igen 1 till 4e dec där i krokarna med ordentlig stegring på äl test.

Efter äl ganska fort kom molnvärken krypande. Nu har jag mera och att det stramar ut mot höfterna och ner i sidan..

Bitvis illamående och trött. Kissnödig fort. Känns som de trycker. Och är även väldigt varm i kroppen.

Brösten gör inte ont. Men bröstvårtorna är så ömma så jag knappt kunde spola dom i duschen idag.

Borde få men nu på tors alt till helgen. Har inte 100 koll pga missfallet.

Jag testade med grav test idag negativt.

Tänker mest på om att jag mår såhär pga missfallet. El kan det vara en ny graveditet på G.

Någon som har varit i samma sits?

• Svar på tråden Gravid? Jobbiga väntan :/
  • Wantakid

Vi får hoppas att du testade lite för tidigt och att det är ett plus inom snar framtid!

Gick själv igenom ett missfall fast i september, så för mig har det nått några månader.

• Lillen 84
    Wantakid skrev 2016-12-13 00:53:13 följande:

Vi får hoppas att du testade lite för tidigt och att det är ett plus inom snar framtid!

Gick själv igenom ett missfall fast i september, så för mig har det nått några månader.

Ja de gjorde jag nog. Har bim tidigast på tors.

Men vill veta varför jag mår dåligt liksom :/
  • Lillen 84
    Wantakid skrev 2016-12-13 00:53:13 följande:

Beklagar ditt mf.
  • Wantakid

Det är ju lite svårt för det kan ju vara både en graviditet eller att kroppen fortfarande ställer om sig efter missfall.

Men vi hoppas såklart på ett plus inom ett par dagar!

• Lillen 84
    Wantakid skrev 2016-12-13 09:26:46 följande:

Det är ju lite svårt för det kan ju vara både en graviditet eller att kroppen fortfarande ställer om sig efter missfall.

Men vi hoppas såklart på ett plus inom ett par dagar!

Ja dock var mf väldigt tidigt.
  • tomten12

Testa igen då?

Jag hade MA 21/11 och jag måste säga att jag mådde prima direkt efteråt.. Men då fick jag också konstaterat att allt var ute. Har du fått gå på efterkontroll så du vet att allt är ute ..för det kan ju annars spöka lite.

Vi ligger ungefär lika du och jag, jag lite efter, men vi har också gett oss på ett nytt försök direkt så jag sitter och inväntar symptom men kan inte säga att jag har några... LIte molvärk i svanken bara. Men hade å andra  sidan inga som helst symptom så här tidigt i mina andra 3 graviditeter( 2 barn)

• Lillen 84
    tomten12 skrev 2016-12-14 10:57:11 följande:

Glömde säga att jag var i v 12, men lilla livet hade gett upp 9+4

Beklagar ditt mf.

Ja testade i morse fast ja inte skulle. Dock en svag skugga. Jag har ju bim tidigast tors fredag. Kanske tom i helgen. Blev ju knas efter mf.

Pratade med gyn om missfallet och han sa att testar man negativt efter man slutat blöda och mår bra så ska allt vara borta.

Mina symtom började runt äl och har varit sedan dess. Har dock mest Ilande runt livmodern och ut i höfterna nu. Och känsliga bröst. Men annars mår jag bra.

I övrigt har jag en jätte äcklig smak i munnen idag och igår. Fattar ingenting över det.

Men kul att du också är på G. Vi kan ju följas åt. Jag har inga barn sen innan. Så jag e ny på detta.

Har bara haft dessa symtom innan mf. Och en gång innan då det var en stor cysta i ena äggstocken som spökade. Men då hade jag jävligt ont bara.
  • tomten12

Vilken vecka fick du MF i? När man kan få positivt resultat på stickan beror ju lite på när ägget fäster. För vissa tar det längre tid och då visar testen senare, för andra kortare tid och kan då få plus innan BIM. Men min första dotter fick jag inget plus förrän på BIM dagen.

Svar på tråden Gravid? Jobbiga väntan :/