Är det kört för oss pga hennes tankar om hur "fel" det är?
Har skrivit förr ifall nån klagar på det. Vill bara ha input (kans ke mån me erfarenhet) tankar. Vi e 2 kvinnor som hittat oss, varandra för ca 10mån sedan. Nytt med att vara med en annan kvinna för båda. Jag tänkte väl mest "oj, gillar jag detta, hade jag inte trott". Tänker väl att allt ordnar sig. Hon är helt chockad av vad hon håller på med. Gång på gång tas vikten av att detta ALDRIG får komma ut, upp. Hon kan knappt njuta av sex pga hon tänker på hur fel det e. Ändå är kärleken så stark o äkta, hon verkar jätterädd för sina egna känslor. Saknar varann oerhört då vi inte är tillsammans o beröring, fina ord o andra kärlekshandlingar är vardag osv osv. Allt är PERFECT mao. Men, undrar nu, om nån med erfarenhet har nåt att säga - blirman nånsin "du" med situationen, kan man släppa rädslan o sluta vara rädd för kärkeken, eller är detta dömt att falla omkull? Hon sa senast vi diskuterade att hon tror hon kan sluta vara rädd för vår kärlek, att jag ska ge henne tid o låta henne närma sig. Älskar henne så det gör ont, o att veta hur olycklig hon (vi båda) vore utan den andra gör att man vill gråta.