• Anonym (bananen)

Nätdejting: visa kuken?

Ser i var och varannan kontaktannons nu hur kvinnor är trötta på allt sexprat och kukbilder.
    Seriöst? Jag skulle aldrig komma på tanken att göra så, det är ju störtlöjligt.
    Jag har pratat sex med kvinnor jag haft kontakt med ett tag. Men i de första mejlen? NO.
    Vad jag kan komma ihåg så är det en tjej jag skickade kukbild till. Men vi hade pratat i några år, och det är evigheter sen.

• Svar på tråden Nätdejting: visa kuken?
  • Inchthing

Finns gott om tjeje/kvinnor som är glada i att visa saker dom också ;)

• taquine
    Inchthing skrev 2016-12-28 19:43:06 följande:

Finns gott om tjeje/kvinnor som är glada i att visa saker dom också ;)

Desperata sådan då antar jag?Iofs så ser man ju många stackare här inne som ska visa upp det ena och andra ...och jag undrar om dom inte får någon bekräftelse i RL , utan tar det för kreti och pleti på ett familjeforum.
    Goodness me
  • Anonym (Hmm)

Det jag undrar är om det där med att visa kuken funkar?

Finns det någon man eller kvinna som kan berätta om att de skickat/sett kukbild och att den bilden lett till en dejt/sex med den man konverserat med?

Jag misstänker att det fungerar i vissa fall, annars vore det superdumt att göra det...

• Anonym (entvåtre)
    Anonym (Hmm) skrev 2016-12-28 19:53:04 följande:

Finns det någon man eller kvinna som kan berätta om att de skickat/sett kukbild och att den bilden lett till en dejt/sex med den man konverserat med?

Jag misstänker att det fungerar i vissa fall, annars vore det superdumt att göra det...

Skulle inte påstå att det "lett" till något det inte skulle lett till utan kukbilder, men det har inte varit i vägen i alla fall. Det finns däremot andra saker snubbar på nätet visat som garanterat sumpat alla liggchanser och dejter: Svartsjuka, självömkan, stalkertendenser, rasism eller misogyni. Hellre en kukbild alla dagar i veckan, om den serveras artigt.
  • Inchthing
    taquine skrev 2016-12-28 19:49:27 följande:
    Desperata sådan då antar jag?Iofs så ser man ju många stackare här inne som ska visa upp det ena och andra ...och jag undrar om dom inte får någon bekräftelse i RL , utan tar det för kreti och pleti på ett familjeforum.

Ingen aning, men är nog säker på att till 99% av gångerna så hade personerna som visar sånt inte vågar i verkligheten....

Bekräftelse får dom ju om någon ens kommentera, och kollar man på nakentråden så ser man ju..... värsta köttmarknaden haha

• taquine

Ska svara på din fråga också ts, Skulle aldrig falla mig in att bli intresserad av en tragiskt stackare som måste visa upp kuken. Så jävla snygga är dom inte .Tur man inte nätdejtar så man får en snorrechock

Goodness me
  • MEE83

Detta får väl anses vara en av baksidorna med internet, antalet blottare har fullständigt exploderat. Det är lättare att visa kuken(fittan eller vad det nu är man skickar iväg foton på) via nätet än att dra fram den på bussen/stranden/wherever, då sätter spärrarna stopp, medans dom inte funkar online.

• Inchthing
    MEE83 skrev 2016-12-28 20:08:17 följande:

Detta får väl anses vara en av baksidorna med internet, antalet blottare har fullständigt exploderat. Det är lättare att visa kuken(fittan eller vad det nu är man skickar iväg foton på) via nätet än att dra fram den på bussen/stranden/wherever, då sätter spärrarna stopp, medans dom inte funkar online.

Håller med.
    dom flesta som är snabba med att visa sånt skulle nog inte ens våga dejta eller träffa en person.....testade det där ett tag och det var EN av säkert 20 som vågade ses efter sådana bilder 
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (entvåtre) skrev 2016-12-28 20:03:32 följande:
    Skulle inte påstå att det "lett" till något det inte skulle lett till utan kukbilder, men det har inte varit i vägen i alla fall. Det finns däremot andra saker snubbar på nätet visat som garanterat sumpat alla liggchanser och dejter: Svartsjuka, självömkan, stalkertendenser, rasism eller misogyni. Hellre en kukbild alla dagar i veckan, om den serveras artigt.
    Så de frågar innan?
  • Anonym (entvåtre)
    Anonym (Hmm) skrev 2016-12-28 20:39:13 följande:

Så de frågar innan?

Ja det minskar risken att ryka direkt. Nu är det några år sedan jag var på nätet för att träffa någon, men att någon visade kuken efter lite sexprat var inte särskilt allvarligt om man besitter fler kvalitéer som väckt mitt intresse.
  • Anonym (tja)
    Inchthing skrev 2016-12-28 20:23:58 följande:
    Håller med.
    dom flesta som är snabba med att visa sånt skulle nog inte ens våga dejta eller träffa en person.....testade det där ett tag och det var EN av säkert 20 som vågade ses efter sådana bilder 
    Dig hade jag både velat se nakenbilder på och träffa ;)
  • Anonym (tja)
    Anonym (Hmm) skrev 2016-12-28 19:53:04 följande:

Det fungerar absolut :) Sedan vill jag visserligen se ansiktsbild också men det har hänt att kukbilden har väckt mitt initiala intresse. 
  • Anonym (Olaf)
    Anonym (bananen) skrev 2016-12-15 09:40:24 följande:
    Nätdejting: visa kuken?

Ser i var och varannan kontaktannons nu hur kvinnor är trötta på allt sexprat och kukbilder.
    Seriöst? Jag skulle aldrig komma på tanken att göra så, det är ju störtlöjligt.
    Jag har pratat sex med kvinnor jag haft kontakt med ett tag. Men i de första mejlen? NO.
    Vad jag kan komma ihåg så är det en tjej jag skickade kukbild till. Men vi hade pratat i några år, och det är evigheter sen.

Såklart man kan visa kuken/fittan på dejt 1 utan att detboir ngt mer. Typ "såhär ser min ut".
Svar på tråden Nätdejting: visa kuken?