• livsnjutare1

Jag har precis plussat, ska vi följas åt?

Jag har vetat i ca en vecka att jag är gravid med mitt första barn.
    Vore roligt att lära känna och hålla kontakt med fler som nyligen plussat så att vi kan följas åt under resans gång

Skriv gärna lite om dig, var du bor etc .

Kram

• Svar på tråden Jag har precis plussat, ska vi följas åt?
  • saandraae
    Zzing skrev 2016-12-28 12:48:26 följande:

Jag kan starta en privat fb-grupp, skicka meddelande till mig mer era mail så bjuder jag in er! :) Gruppen kmr att vara hemlig så ingen kmr att kunna se gruppen!

Försöker skicka meddelande men vet inte om det kom fram? FL stängs ner på telefonen när jag trycker skicka..
  • Missilence

Är det nån som vet om man alltid räknar från sista mensens första dag när man pratar om missfallsrisk fram till v 12 mm? För då är ju inte själva fostret mer än 10 v

• Zzing
    saandraae skrev 2016-12-28 12:59:11 följande:

Försöker skicka meddelande men vet inte om det kom fram? FL stängs ner på telefonen när jag trycker skicka..

Fick inget meddelande så har skickat ett till dig nu!
  • saandraae
    Zzing skrev 2016-12-28 13:14:08 följande:
    Fick inget meddelande så har skickat ett till dig nu!
    Tusan, jag ser ditt och försöker Svara men appen stängs ner så fort jag trycker på skicka :P
  • saandraae
    saandraae skrev 2016-12-28 13:17:38 följande:
    Tusan, jag ser ditt och försöker Svara men appen stängs ner så fort jag trycker på skicka :P
    Borde jag inte kunna skriva mailen här?
  • saandraae
    saandraae skrev 2016-12-28 13:20:03 följande:
    Borde jag inte kunna skriva mailen här?
    Nu funkade det! :)
  • Zzing

Nu har jag skickat inbjudan till er som redan har mailat! Kan fylla få fler, hojta till bara! <3

• Zzing
    Rattafjong skrev 2016-12-29 19:11:48 följande:

Skicka gärna inbjudan till mig med Zzing!

absolut!
  • Zzing
    Melvilida skrev 2016-12-30 12:32:35 följande:

Jag skickade meddelande om min mail men har inte fått nån förfråga än

du ska ha fått ett mail på din vanloga mail om att jag har skickat en förgågan om gruppen, inget du har fått? dm:a mig ditt namn så kanske jag kan lägga till dig som vän istället.
  • MissUniverse

Jag följer gärna med här! Jag är 25 år, bor i Sandviken och plussade idag, sjätte försöket med första barnet. Känns overkligt men så himla kul, äntligen! :)

• MissUniverse
    Zzing skrev 2016-12-28 12:48:26 följande:

Jag kan starta en privat fb-grupp, skicka meddelande till mig mer era mail så bjuder jag in er! :) Gruppen kmr att vara hemlig så ingen kmr att kunna se gruppen!

Jag går gärna med i Facebook gruppen också :) hur skickar man meddelande? Haha
  • Lyckan i livet

Hej!

Jag plussade för en vecka sen, bf 4 september:)

Har ett missfall sen tidigare så nu håller vi alla tummar att det här går bra!

Är 32 år och bor i Göteborg, är gärna med i er fb-grupp men blev precis medlem här så jag fattar typ nada;)

• Fnupsan

Glömde, jag heter Linda, bor i Varberg och blir 41 år i april. Det är andra barnet. Plussade 26/12-16. Är i v 5+6

Svar på tråden Jag har precis plussat, ska vi följas åt?