Lögner om bonusbarn..
Hej.
Jag är tillsammans med en kille som har ljugit en hel del från dag 1. Givetvis har jag kommit på honom allt eftersom och det är det jag behöver råd om. När vi träffades berättade han att han hade 3 barn, 1 biologiskt och 2 adopterade. Fine, inga problem! Han påstår också att han lämnade sitt ex (som då var gravid 5 månader med tvillingar) och att det inte var hans barn, utan att hon åkt och inseminerat sig i spanien.
Jag kom jättebra överens med hans barn, dock med en viss irritation över att jag drog det tyngsta lasset vilket jag tycker att han själv ska göra. Så, till lögnerna. ALLA 5 inkl tvillingarna är hans biologiska. Plus att det efter 1,5 år dyker upp ännu ett barn han inte berättat om! Jag börjar då känna riktigt stor irritation. Dels mot barnen men såklart mest mot honom. Han försöker då säga att det inte spelar nån roll???
För mig spelar det stor roll och jag ser verkligen inte på barnen på samma sätt. Hade han varit ärlig från början hade jag inte haft problem med det, men nu när barnen är en enda stor lögnhärva känner jag mig bara less när jag ser dom. Ser inte fram emot när dom kommer för fem öre. Och det känner säkert dom också men jag anstränger mig iallafall så gott jag kan..suck, hjälp.. vi gar 1 gemensamt barn på 1,5 år också..