Anonym (4:a barns mor) skrev 2017-01-07 14:27:05 följande:
Vad härligt!
Min monitor vägrar slå om till max, fick positivt äl test i dag och 2 lika starka streck på monitor stickan men den sa fortfarande bara hög :-/
Är på dag 20 idag, konstigt att den knte hittar lh hormon när stickan hittar, detta är ju ändå en monitor lixom.
Slår den inte om i morgon vet jag inte vad jag gör :-/
Hur såg din sticka ut idag?
Såhär såg min ut.
Förlåt för sent svar! Livet, min klumpighet kommer i vägen för familjeliv ibland.. min stackars lur vilar i frid nu. Så jag kan inte posta några bilder än men jag kan försöka förklara hur mina stickor såg ut.
Jag slutade att testa ägglossning efter testet på dag 17. Jag fick ju min max, hög och sedan låg så jag kände att det var onödigt att använda fler stickor.
Dom stickorna som jag maxade på ser ut som din sticka. Två definitiva och relativt breda streck. De blir tydligare när de får torka.
Dagarna fram till max kunde jag se en stegring varje dag, dvs skarpare streck dag för dag.
Nu väntar jag på BIM som bör infalla den 13:e.
Hur har det gått för dig? Har du testat ägglossning med några andra stickor? Jag fick tex inga utslag alls på CB digitala ägglossningstest och började tro att det var slut på ägg i min korg. Jag blev jorolig och började forska på nätet. Sant eller falskt vet jag inte, fick min max så jag släppte surfandet men jag lyckades få reda på en viktig faktor! Man har ägglossning 10ggr per år.
Hur sant det är vet jag inte iochmed allt med tjej delarna är så himla jooooobbigt individuella.