• kallebakom

"eran" pizzeria ?

hej "min" pizzeria har ingenting att erbjuda liksom exxtra,har varit pizzor där alltid finns gratis salladsbord med man väntar,och även olika flaskor tex tabasco om man vill stänka på, den pizzan betala man efter maten okså om man ville, hur är eran pizza ? min får du ingenting alls....

• Svar på tråden "eran" pizzeria ?
  • Långbenopluto

Samma här, det finns inget gratis, men jag har aldrig begärt nåt gratis heller. Eller jag har inte ens reflekterat över det.

• Carambolan

På min pizzeria finns ett salladsbord och vanliga kondiment som ketchup, tabasco etc. Men det är avsett för folk som äter där, inte medan man väntar på sin hämtpizza.

• flygrl

Salladsbord, salt, peppar, Tabasco finns. Min pizzeria har allt man kan begära. T o m kniv & gaffel. En guldkrog m a o. Typ. :P

• Aniiee

Ingen aning. Det var länge sen jag var på en pizzeria..... Borde eg. besöka en snart. (och med "en" så menar jag att jag har gångavstånd till inte mindre än 4 pizzerior....så det blir att välja.)

Knowledge is knowing Frankenstein wasn't the monster. Wisdom is understanding Frankenstein was the monster.
  • kallebakom

för hade dom tom sånna brödpinnar ? crustini tror heter,stod på borden ! o sallad var självklart,så ? mindre sånt nu ?

• Jennie med ie
    flygrl skrev 2017-01-04 15:04:16 följande:

Salladsbord, salt, peppar, Tabasco finns. Min pizzeria har allt man kan begära. T o m kniv & gaffel. En guldkrog m a o. Typ. :P

De kanske t o m tillhandahåller stolar att sitta på?
  • flygrl
    Jennie med ie skrev 2017-01-05 15:57:50 följande:
    De kanske t o m tillhandahåller stolar att sitta på?
    Javisst. Toppklass. Ren lyx. Även vi i orten kan vet du.
  • Carambolan

Beror väl också på vilken typ av pizzeria det är. "Min" är ett typiskt lokalt alkishak som förvisso gör god pizza, men de flesta som inte tar med pizzan hem förväntar sig nog bara billig öl. När jag käkar lunch på pizzerian vid mitt jobb, där en pizza går loss på närmare 200 spänn, förväntar jag mig däremot både brödpinnar, färsk sallad och en bordsduk som inte är gjord av plast och luktar disktrasa.

Svar på tråden "eran" pizzeria ?