• Minnie89

ÄR GIFT MEN KÄR I EN LYCKLIGT GIFT MAN

Hej jag är en kvinna på 27 år och är olyckligt gift med min man som jag har varit tillsammans med i 11 år.. vi har två barn på 7 och 3 år..och jag tror att jag fortfarande är kär i en kille jag har känt sen jag var 15 år gammal..vi började prata på Lunarstorm och vi träffades som kompisar och var på G utan att kyssas men vi kramades och jag var oskuld och sjukt blyg vi hade en gemensam kompis också och hon kom en dag helt plötsligt och blev tillsammans med honom från ingenstans .de blev hans första tjej .dom var tillsammans i 6 månader och under tiden pratade han med mig på MSN varje dag och berättade om att han skulle göra slut med henne för att han inte ville vara tillsammans med henne.. hon hade skrattat åt honom när hani drog ner byxorna och dom skulle ha sex ..dom var bra vänner innan dom blev tillsammans. Under hela tiden var jag feg och vågade inte träffa honom själv men sen två år efter började jag gymnasiet och helt plötsligt skulle han också börja på samma skola jag blev så sjukt glad inombords och var sjukt kär i honom ..men jag sa inget jah hade slutat prata så myclet med honom då.. men så nästan varje gång vi sågs i skolan kom han till mig o kramade mig eller gav mig en puss på kinden och försökte göra närmanden och jag gjorde inget tillbaka jag skämdes för myclet han var skolans snyggaste kille och alla ville ha honom alltså då menar jag ALLA tjejer på skolan och utanför han var så populär och han va så charmig och smart och snygg..så jag trodde att jag aldrig hade en chans när egentligen chanserna fanns där hela jävla tiden ..men så började han under tiden på gymnasiet träffa olika tjejer samtidigt trots att han kom till mig o försökte ta kontakt hela tiden och då hade jag också träffat två tre killar och sen var på G med min nuvarande man och till slut i slutet av gymnasiet så träffade han en blond tjej trots att han alltid har sagt att mörka är snyggast (jag har mörkt hår är från Mellanöstern) han är också från samma land som mig halvt och halv polsk. Hon här nya blonda tjejen var som ett klister på honom hela jävla tiden lärde hon känna alla hand vänner för o komma närmre honom..hon var halv polsk och halv svensk..hon kom till skolan hela tiden för o visa upp sig att dom träffades....han kom till mig ändå o försökte prata o hålla på med mig som att ge mig en puss på kinden framför alla andra på skolan han sket i vem som såg trots att han var på G med den blonda tjejen ..när han fick höra att jag träffade en kille så undrade han vad som va speciellt med honom o tyckte de va konstigt..sen efter de så pratade Vi inte mer..nu kom jag på efter alla år att hon till och med valde teckenspråk på skolan jag o han gick på helt plötsligt under tiden dom träffades i då var dom tillsammans ..vi hamnade i samma teckenspråk o lärde känna henne där..hon är en helt underbar tjej en riktigt bra tjej..jag blev glad för hans skull men ändå olycklig för att jag själv ville ha honom. (Hon visste inget om mina känslor eller ens att vi hade pratat) han sa ju aldrig till mig vad han kände han sa bara att han ville träffa mig o umgås o sånt alltid vi kom jättebra överens som vänner. vi hade faktiskt en gemensam kompis en killkompis som berättade för mig att den killen jag va kär i störde sig på den blonda tjejen och att hon var mycket på honom som klister och att hon var skit jobbig (han visste inte om att jag va kär i honom ) men han var med när vi träffades första gången.. men vi va så nära vänner att vi pratade om allt.. efter gymnasiet så gifte jag mig med min nuvarande man och den killen jag va kär i var fortfarande tillsammans med blondinen ..och i alla år har jag fortfarande inte glömt honom och hade gjort vad som helst för att få honom trots att jag älskar min man men älskar inte de vi har..han har gjort mig så myclet illa genom åren. Jag tror jag gick vidare med min nuvarande man för att jag kände att de va kört för mig med den jag är kär i jag vet inte ens riktigt själv vad...men jag har dock älskat min man riktigt mycket en gång i tiden.. dom är fortfarande tillsammans och nu är som gifta också .. han och hon skriver så mycket på Facebook o sånt att dom e jätte lyckliga dom gör allt tillsammans reser jorden runt o har sig och jag har försökt kontakta honom en gång för några år sedan o frågat om en fika o då sa han att dom inte går ut o fikar så med tjej eller koll kompisar (tror han menar ensam med de motsatta könet vare sig de e han eller hon) o jag kände mig så jävla äckligt hemskt o skämdes att jag slutade skriva mer. Vi var ej vänner på FB men bara skrev helt plötsligt på meddelande. Skämde ut mitt liv..förresten så är han en person som är så sjukt snäll mot allt och alla inga fiender alls glad hela tiden..han har bott utomlands med sin fru som de blir nu i 4 år...de känns som jag försöker kontakta honom hela tiden för han får mig att må bra eller (fick) men när jah tänker på honom vilket jag gör hela jävla tiden så blir jag glad..fridfull.. varför känner jag så här? Jag kan inte släppa de ..vi va inte ens tillsammans och jag vet inte ens om han vill ha med mig att göra och jag förstår att han skiter i mig totalt och har gått vidare med sin tjej och är sjukt lycklig.. han är en person som gör och vet vad han vill. Hade han inte varit lycklig så hade han aldrig stått ut. Varför bryt jag mig så mycket om honom ? Känns som jag aldrig fick veta om han ville ha mig eller inte..Kommer aldrig få honom någonsin.. så varför händer detta ???????????? HJÄLP

• Svar på tråden ÄR GIFT MEN KÄR I EN LYCKLIGT GIFT MAN
  • Anonym (Särskrivning)

Du kan börja med att särskriva din text så att någon ORKAR läsa

Detta gör du att efter 3..4 rader hoppar ner ett steg så det blir luftigt och lätt att läsa

• Anonym (12345)

Sen posta i rätt forum, inte "om familjeliv siten"

• Boomerbums

Jag skulle gjärna orka läsa ditt inlägg

Om

Du

Använder

Retur

I

Mellan

Raderna.

Fett jobbigt att läsa annars samt att det känns som du kastar texten i fejjan på en..

• Anonym (...)

Det kan vara att du bara inte känner att du har just svaret på om det kunde blivit något mellan er.
    Det är väl ångern som får dig att känna så som du gör.
    Är du olycklig med din nuvarande man så ta tag i det och lev i nuet tänk inte tillbaka, det kommer inte att hjälpa dig i dagsläget.
    Om den killen du är/ var kär i nu är lycklig då vill du väl inte förstöra för honom?

• AndreaBD

Orkar inte läsa en text utan stycken. Dela in din text i stycken, så kan jag läsa den.

• Anonym (...)

Lönt att ta sig tid att skriva bara för att klaga.... Skit i att svara alls istället då Demon

• AndreaBD
    Anonym (...) skrev 2017-02-27 15:08:07 följande:

Lönt att ta sig tid att skriva bara för att klaga.... Skit i att svara alls istället då Demon

Inte alls, det är ett värdefullt tips. Annars lär hon ju inte få många svar.
  • Anonym (boaimf)
    Minnie89 skrev 2017-01-22 12:17:21 följande:

Hej jag är en kvinna på 27 år och är olyckligt gift med min man som jag har varit tillsammans med i 11 år.. vi har två barn på 7 och 3 år..

Ok, stop där!!

Har du valt att skaffa barn med en man, ta ditt ansvar och håll ihop familjen!
Svar på tråden ÄR GIFT MEN KÄR I EN LYCKLIGT GIFT MAN