Är hon intresserad eller bara trevlig?
Hejsan!
Jag är ny på forumet och har registrerat mig pga en sak.
Jag hamnade i ett vägskäl i livet och bestämde att omskola mig.
Jag är precis över 40 år och på samma kurs finns en kvinna som är året yngre än mig.
Vi hamnade i samma studiegrupp och har pratat en hel del, mest om vardagliga saker och inga jättedjupare känslor osv.
Hon är trevligt och ser bra ut, jag känner en klar attraktion för henne. Vi har tidigare gått på samma skola, vilket ingen av oss visste innan vi började samtala.
Hon har kollat skolkatalogen efter mig och även tagit kort och visat mig.
Självklart letade jag också fram katalogen och spanade in henne.
Senaste veckan har vi samtalat rätt mycket och blivit stående och samtalat i ca 1,5h och senast ca 30 min. Är jag som avbrutit samtalet då jag haft ärenden efter. Klockan står nästan still när man pratar med henne, och hade jag inte haft ärende skulle jag inte brutit samtalet.
Hon har pratat mycket om sina barn och deras intresse, hon är ensamstående.
Vi har en rätt rå jargong på kursen med en del sexskämt osv. Hon har även tagit upp några av dessa enskilt med mig, har väl också varit drivande. :$
Hon ler när hon ser mig och skrattar och ler åt mina skämt och vissa händelser då jag försöker vara rolig, är en sådan person.
Tycker kroppsspråket är skitsvårt att tyda.
Tycker hon har väldigt stora pupiller när jag pratar med henne.
Vi sitter ofta brevid varandra och tycker hon brukar luta sig mot mitt håll ibland.
Även benen i kors med foten mot mig, även en liten beröring då och då. Fast kanske bara beror på att jag satt nära, hon satt redan i soffan när jag självklart satte mig brevid.
Här om dagen satt vi flera i studerummet, jag satt någon meter snett framför henne. Vi pratade allmän med alla om inte speciellt vi två.
Då lekte hon väldigt med håret och blottare även nacken.
Flera andra tjejer i rummet då och även ett par killar som jag är helt hundra på hon inte har känslor för.
Igår när vi blev kvar och samtalade efter kursens slut stod hon mitt framför mig med fötterna mot mig.
Samtidigt kanske hon bara är social, hon är väldigt tyst när vi sitter i stor grupp, men pratar självklart med andra på utbildningen.
Självklart skulle jag bara kunna fråga, men jag är lite feg.
Mitt privatliv är väldigt speciell nu och under andra omständigheter hade jag garanterat lagt in en högre växel, är dock singel.
Jag är otroligt kluven och tänker mycket på henne, rätt många år sedan jag kände så här.
Självklart skulle jag vilja ligga med henne och under andra omständigheter även något djupare.
Att hon har tre barn skrämmer inte mig, men att säga att jag älskar henne kan jag inte då jag vet alldeles för lite om henne.
Men är klart attraherad av henne.
Är verkligen redlös, sover även dålig pga detta.