• gustavanna

    Hjälp att tyda gravtest :)

    Hej!
    Hej! Tog gravtest imorse (bm -4) dök upp ett svagt streck. Haft "mensvärk" från och till sedan äl och brösten ömmar. Sedan igår kan jag somna så fort jag lägger mig i soffan. Otroligt trött. Har glömt bort hur tidigare graviditetssymptom var ;)
    Någon som tycker detta är ett plus? Väldigt svårt att få bra på bild.

  • Svar på tråden Hjälp att tyda gravtest :)
  • Ebba12122

    Hjälp mig tyda testen. Det är mitten är senaste jag tog. Då va det BM-5 nu är jag BM-4 men väntar tills imorgon med att ta nytt. Testen tog jag tre dagar i följd. Så högst är äldst och sen i mitten är det jag gjorde nyligen. Är det positivt fast bara för tidigt?

  • severine


    B

    Bberäknad mens var för någon dag sedan, men fortfarande såhär svagt plus idag, vad tror ni? Är det kanske ett tidigt missfall??
  • Vendela18

    Hejhej kan någon hjälpa mig tyda mina tester. 
    Försöker inte överanalysera nu för hänt innan, den understa tog jag för 10min sedan den översta igår, är detta spokstreck eller inte. Någon som kan svara hade uppskattatts.

  • Nossne
    Graviditetstest
    Har någon varit med om samma?
    Jag tog ett ?testa tidigt? test igår morse som man ska kolla på inom 1-5 minuter. Kollade efter en min (inget) sen glömde jag bort det och gjorde frukost. Efter frukost skulle min man slänga och sa då ?det är ju två streck?!?. Tiden var ju då ute. 
    Tog sen igen idag, där jag troooor jag såg ett? Sen efter tiden var ute var det ett streck.
    Tog senare på dagen idag en sticka, som inte är ?testa tidigt? utan är alltså mindre känsligt. Där tycker jag mig se ett streck ?inom tidsintervallet?. 
    Skickar med bilder. Vad tror ni? Har någon varit med om att det är tydligare efter tiden gått ut? Läst på nätet där vissa haft så och vissa säger att det kan bli så fast det är neg, när tiden är ute.

    bilden med ensamt test är den som fotades inom rätt intervall. 
  • Emala

    Glömma att man gjort ett graviditetstest medan man väntar på svar Förvånad  Imponerande verkligen, det hade inte jag klarat kan jag säga! 
    Testet på den översta bilden ser positivt ut.
    Ta ett digitalt test,  tycker jag! 

Svar på tråden Hjälp att tyda gravtest :)