• osäkerungman

Hon älskar mig, men attraheras inte av mig

Jag är en kille på 25 år, har en ett år yngre flickvän. Vi har varit tillsammans i ca 5 år. vi har det bra för det mesta. Det finns bara ett problem, och det är sexet. VI har sex säkert 2 dagar i veckan (eller så ofta jag ber om det). Hon har inte tagit ett intiativ till sex på två år. Försöker jag göra henne kåt och ta på henne tar hon bara bort mina händer och tycker jag är dryg. Enda gången vi har sex är när jag frågar henne rakt ut, och jag känner verkligen i hela kroppen att hon inte är sugen, men gör det för min skull. Frågar jag om jag ska gå ner på henne säger hon alltid att hon inte är sugen. Förra veckan kom hon hem efter en 1 månad lång resa, tror ni att att hon var sugen när hon kom hem? inte då heller. Jag känner mig så jävla osexig, men jag älskar tjejen. Vi hade ett litet break förra året, och hon blev helt förkrossad utan mig så vi försökte igen. Då blev han lite kåt igen, i ca en månad sen gick det tillbaks till gamla mönster igen. Detta är kanske inte konstigt efter 5 år långt förhållande. Men jag känner mig så jävla osexig, nästan äcklig när jag har sex med henne, att hon bara gör det för jag inte ska lämna henne, att hon inte vill att jag ska få henne att komma. Jag kan förstå att ett förhållande blir såhär när man är 40 + och har fått barn. Men jag är liksom 25 år gammal, ser bra ut, är vältränad. Känns som jag är för ung för att känna mig så otillfredsställd och osexig.

Så min fråga är, vad gör jag? Jag har pratat med henne om detta, hon säger bara typ. Men jag är sugen på dig ofta när du inte är hemma, och jag tycker om det när vi väl gör det osv.

Kan jag lämna en tjej, som jag har det jävligt bra med och älskar, för att jag känner mig osexig och omanlig? När vi hade ett break ett tag kändes det så jävla underbart när jag hade sex med någon annan som verkligen ville ha sex med mig för första gången på flera år. Men efter sexet men dom där tjejerna, ville jag åter bara vara med min flickvän. Dessutom tycker jag min flickvän är den snyggaste tjejen som finns i norra i sverige... :( 

Vad tycker ni? 

MVH: en förvirrad ung man med dålig självkänsla och en okåt flickvän.

• Svar på tråden Hon älskar mig, men attraheras inte av mig
  • riboflavin

Kort svar, ja, om sexlivet inte fungerar (och nej, det fungerar inte att hon ställer upp när hon egentligen inte vill, det kommer antagligen sluta med att hon hatar både sig själv och dig) så kommer det inte bli bättre.

Jag blir ärligt talat förbannad på dig som trots att du känner att hon egentligen inte vill har sex med henne, vad är det för fel på dig?

Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
Svar på tråden Hon älskar mig, men attraheras inte av mig