• Anonym (Omg!!)

Nu har det hänt....

Ja. Nu har det då hänt. Det som inte fick hända med hände ändå. Det handlar enbart om sex och mannen har jag känt väldigt länge. Problemet är nu att jag vill ha mer. Både av min man och av min nu älskare. Eller vad kallar man det?

det sjukt och säga det men jag mår så sjukt bra! Älskar sexet. Älskar familjen mera. Orkar göra saker hemma och bara är så hög på lycka. Någon mer här med älskare/ älskarinna som känner som jag?

• Svar på tråden Nu har det hänt....
  • Anonym (C)
    Anonym (Omg!!) skrev 2017-02-03 09:53:31 följande:

Jag men eller hur finns det det!! Jag mår fantastiskt av sex och bekräftelse. Det är vad jag behöver för att fungera! Och jag har alltid vart Översexuell jämnfört med mina män. Så varför inte ha två!?

Älskar sex, gärna typ två gånger och väldigt varierat. Älskar det här kärleksfulla och passionerade som jag får med min man. Och sen det här råa, hårda och brutala som jag har med min älskare. Två helt olika men så perfekt tillsammans! <3 Igår blev jag påsatt två gånger. En gång på morgonen och sedan på kvällen!!! Helt ljuvligt!!!

Jamen du vågar ju inte ens stå för för vem och vad du är så vem fan bryr sig?! Du är bara en fegis. Egoegoego
  • Anonym (pundare)
    QUICKSILVER skrev 2017-02-16 18:31:12 följande:
    Jadu....

Mycket kan förändras på 15 år.
    Har du snackat med frun om ett öppet förhållande?
  • QUICKSILVER
    Anonym (pundare) skrev 2017-02-17 11:18:05 följande:

Har du snackat med frun om ett öppet förhållande?

Japp, hon är inte intresserad av det...ännu.
  • Anonym (pundare)
    QUICKSILVER skrev 2017-02-17 13:05:52 följande:
    Japp, hon är inte intresserad av det...ännu.
    Det kommer hon förmodligen aldrig bli, är man monogam så är man, är man inte det så är man inte det, det är inget man kan lära sig eller övertalas till.
  • QUICKSILVER
    Anonym (pundare) skrev 2017-02-17 14:49:20 följande:

Det kommer hon förmodligen aldrig bli, är man monogam så är man, är man inte det så är man inte det, det är inget man kan lära sig eller övertalas till.

Då är får jag väl bli övertalad till monogamt.
  • Anonym (pundare)
    QUICKSILVER skrev 2017-02-17 15:12:32 följande:
    Då är får jag väl bli övertalad till monogamt.
    Funkar nog likadant åt båda hållen, å andra sidan behöver intresse för andra kvinnor alltid innebära att man är monogam, ibland kommer den av att man har problem i relationen, till exempel sexlivet eller personliga problem som ålderskriser, dåligt självkänsla, bekräftelsebehov, etc. Löser man problemen så försvinner ofta längtan ut.

Nu spånar jag bara, har ingen aning om hur er relation ser ut,
  • Anonym (pundare)
    Anonym (pundare) skrev 2017-02-17 15:23:51 följande:
    Funkar nog likadant åt båda hållen, å andra sidan behöver intresse för andra kvinnor alltid innebära att man är monogam, ibland kommer den av att man har problem i relationen, till exempel sexlivet eller personliga problem som ålderskriser, dåligt självkänsla, bekräftelsebehov, etc. Löser man problemen så försvinner ofta längtan ut.

Nu spånar jag bara, har ingen aning om hur er relation ser ut,
    Fan, jäkla telefon... å andra sidan behöver intresse för andra kvinnor INTE alltid innebära att man är polly.... ska det vara
  • QUICKSILVER

Relation, sexliv, självkänsla och psykiskhälsa är utmärkt. Måste alltså vara ålderskris kombinerat med bekräftelsebehov.

• anton999999
    Anonym (Anonym) skrev 2017-02-16 12:55:07 följande:

Du är en slampa.

Ja en härlig slampa som njuter o må bra i kontrast till många här. Kör hårt TS
  • Anonym (pundare)
    anton999999 skrev 2017-02-24 13:38:04 följande:
    Ja en härlig slampa som njuter o må bra i kontrast till många här. Kör hårt TS
    För egen njutning är allt som räknas eller hur?
    Jag antar att du är ok med att Storberra trycker dig i tvåan, så länge han njuter?
    Enligt dig så är han ju bara härlig som njuter och mår bra. Kör hår hårt Storberra!
  • Anonym (Mannen pa andra sidan)
    Anonym (human error) skrev 2017-02-02 19:51:28 följande:

Men du, det där är bara en kemisk förälskelse som dövar dina skuldkänslor i nuet och den kommer inte att vara för evigt.

När du landar kommer du (om du är som de flesta) att känna dig som en vidrig människa.

Man måste välja, det funkar vanligen inte att äta kakan och ha den kvar. Så om du har någon respekt alls för den som är dina barns far, tänk efter en månad nu utan kontakt med din älskare och gör sedan ditt val.

Jag har varit där du är och det var inte förrän nästan ett år efter separationen som det sjönk in hur illa jag gjort min förste man och då grät jag för hans skull.
    Vi är inte osams idag men jag hade helt förstått om han aldrig velat se mig mer.

Jag var "den mannen"... Nar det hande grat jag, nar hon landade grat hon. Jag tror fortfarande hon angrar det. Inte att vi skiljde oss utan att hon var otrogen innan hon brot upp med mig... Gråter
  • Anonym (Bäst)
    Anonym (Male) skrev 2017-02-24 22:17:21 följande:

Du är en hora, med det vet du säkert om.

Ta reda på ordet hora"vad det betyder innan du snackar trams.
  • anton999999
    Anonym (pundare) skrev 2017-02-24 15:00:53 följande:

För egen njutning är allt som räknas eller hur?

Jag antar att du är ok med att Storberra trycker dig i tvåan, så länge han njuter?

Enligt dig så är han ju bara härlig som njuter och mår bra. Kör hår hårt Storberra!

Hmm. Nice! Kan du skicka över hans telefon nummer?
  • Anonym (Omg!!)

Oj som ni skriver :)

Det har gått ett tag nu utan att jag och min älskare har kunnat ses eller haft någon vidare kontakt pga ganska mycket jobb åt båda hållen. Det har väl Sjunkit in nu som nån av er skev.

Jag och min man har det bättre än någonsin och jag ångrar faktiskt ingenting. Har inte heller dåligt samvete. Har inte heller behov av en älskare just nu för minnena är såpass starka så det kan jag leva gott på ett tag!!

Det känns faktiskt riktigt härligt :D

Till er som känner extremt stort behov av att trycka ned mig genom att säga att jag är en Horatio och slampa. Hoppas ni mår lite bättre. För jag påverkas inte alls av det. Så för er information är det helt meningslöst att slänga ur sig sådana ord.

Kram kram!!

• Anonym (Omg!!)
    Anonym (Omg!!) skrev 2017-02-26 10:19:05 följande:

Det har gått ett tag nu utan att jag och min älskare har kunnat ses eller haft någon vidare kontakt pga ganska mycket jobb åt båda hållen. Det har väl Sjunkit in nu som nån av er skev.

Jag och min man har det bättre än någonsin och jag ångrar faktiskt ingenting. Har inte heller dåligt samvete. Har inte heller behov av en älskare just nu för minnena är såpass starka så det kan jag leva gott på ett tag!!

Till er som känner extremt stort behov av att trycka ned mig genom att säga att jag är en Horatio och slampa. Hoppas ni mår lite bättre. För jag påverkas inte alls av det. Så för er information är det helt meningslöst att slänga ur sig sådana ord.

Kram kram!!

Haha, outkorrekt på mobilen... Hora ska det stå, inte Horatio :P
  • QUICKSILVER
    Anonym (Omg!!) skrev 2017-02-26 10:19:05 följande:

Kram kram!!

Stå på dig!

Jag förstår känslan du beskriver trots jag har inte varit otrogen irl. Har pratat endel med andra kvinnor på nätet och bara det gör att jag känner mig lyckligare i mitt förhållande. Anledningen till att jag inte träffat någon är att det inte är så lätt att få kontakt med likasinnade. Folk är så duktiga på att dömma och komma med icke konstruktivt förslag. Troligtvis så handlar mycket om bekräftelsebehov och någon typ av livskris där enligt "moralpredikarna" enda lösningen är samtalsterapi, separation eller den gamla klyschan "bit ihop". Mycket av diskussionen är kopplat till att barnen skulle fara illa om det uppdagades, vilket jag kan hålla med om, men jag tror att man skulle kunna förklara även det för ett barn som lever i dagens samhälle, utan att hela dess uppväxt skulle bli förstörd. Vi lever i en värld där alldeles för stor del av dagens ungdom har som största önskan att delta i mobbnings-TV och knulla offentligt i på bästa sändningstid med någon som man träffat i 5 min (era och mina barn). Så om jag knullar någon annan än min partner och ingen får reda på det så kommer det ju inte drabba mina barn negativt, snarare tvärt om när dom har en glad och harmonisk förälder.

Svävadeut ut lite...
Svar på tråden Nu har det hänt....