• Gladjossan86

Kommer han ångra sig?

Jag började träffa en kille som jag föll pladask för. Jag är 30 år och har dejtat rätt mycket och vet hur svårt det är att träffa någon där allt bara känns rätt. Det gjorde det med han. Han är 26 år och vi sågs i ungefär två månader men umgicks väldigt ofta under den tiden. Han presenterade mig till och med för hans familj. Det kändes under hela tiden som att han kände mer för mig än jag för han och då var jag ändå tokförälskad i honom. Till saken hör att han och hans ex ganska nyligt gjort slut. Det var bara ett par månader innan vi träffades. Hon hade visst borderline och behandlade han som en påse skit och han har pratat med mig om det och jag har visat mitt stöd. Vi har verkligen haft det hur bra som helst! Vi kan prata om allt, har superbra sex och litade på varandra till 100% eftersom vi båda ansåg att om man dejtar en person så håller man sig till den. Helt plötsligt från ingenstans säger han att hans ex vill försöka igen och att han inte har släppt henne så vi måste avsluta för att han inte är redo för oss. Hon var liksom otrogen mot honom?! Och han vill ha henne tillbaka? Vad tror ni? Kommer han vakna upp och ångra sig? Eller är det kört?

• Svar på tråden Kommer han ångra sig?
  • Meriall

Jo han kommer nog ångra sig men det kommer ta ett tag så du hinner gå vidare... jag gissar 8 mån.

• Fjäril kär

Glöm inte att du bara har hans sida av storyn med exet..

Han är helt klart inte ärlig mot dig.

Frågan är snarare om det är en sån person du vill ha?

• Gladjossan86

Tack för svaren. Nej, det är klart jag inte vill ha nån som hellre vill ha en sån. Jag är bara så förtvivlad över hela situationen. Hon som är otrogen och ett svin kan få han men här sitter jag helt ensam som behandlar han som han borde få bli behandlad? Känns så jävla orättvist. Vet inte ens hur jag skulle reagera om han ångrar sig. Vill ju inte vara ett andrahandsval direkt..

• äldreochklokare

han tröstade sig med dig, tyvärr

• Fjäril kär
    Gladjossan86 skrev 2017-02-03 20:31:24 följande:

Tack för svaren. Nej, det är klart jag inte vill ha nån som hellre vill ha en sån. Jag är bara så förtvivlad över hela situationen. Hon som är otrogen och ett svin kan få han men här sitter jag helt ensam som behandlar han som han borde få bli behandlad? Känns så jävla orättvist. Vet inte ens hur jag skulle reagera om han ångrar sig. Vill ju inte vara ett andrahandsval direkt..

Fast du VET ju inte om det faktiskt var så...
  • Gladjossan86

Varför skulle han ljuga om det? det spelar ändå ingen roll hur mycket jag spekulerar. Kommer ändå inte komma fram till det rätta svaret. Men tack för dina synpunkter!

Svar på tråden Kommer han ångra sig?