24 år och bor hemma - fråga mig vad du vill
Fråga på!
Gjorde en tråd till då den förra inte tillåter anonyma inlägg
Fråga på!
Gjorde en tråd till då den förra inte tillåter anonyma inlägg
Känner du dig vuxen?
(Jag flyttade hemifrån vid 20 och det var i samband med det som jag upplevde att jag blev vuxen på riktigt. Kanske hade jag känt mig vuxen förr eller senare ändå om jag hade fortsatt bo hos föräldrarna?)
Hur funkar det med sexliv och flickvän när du bor hos föräldrarna?
Hur ser din plan ut för att flytta hemifrån? T ex står du i bostadskö, sparar pengar osv?
Jag älskar med att resa vilket jag har gjort 6-8 veckor om året och jag flyttade hemifrån när jag var 16 år...
Avståndet till skolan..
Hur funkar det med sexliv och flickvän när du bor hos föräldrarna?
Känner du dig vuxen?
(Jag flyttade hemifrån vid 20 och det var i samband med det som jag upplevde att jag blev vuxen på riktigt. Kanske hade jag känt mig vuxen förr eller senare ändå om jag hade fortsatt bo hos föräldrarna?)
D et är inte världens lättaste sak att få tag på en lägenhet idag. PI dom flesta städer är det minst 10 års kötid som gäller för et förstahandskontrakt. Dagane ungdomar får väl bokvarhemma tills de är minst 2 5 år. har man dessutom inte fasta inkomster är det inte många hyresvärdar som hyr ut till en så-
D et är inte världens lättaste sak att få tag på en lägenhet idag. PI dom flesta städer är det minst 10 års kötid som gäller för et förstahandskontrakt. Dagane ungdomar får väl bokvarhemma tills de är minst 2 5 år. har man dessutom inte fasta inkomster är det inte många hyresvärdar som hyr ut till en så-
Fler frågor?