Anonym (Snällanån) skrev 2017-02-05 11:41:03 följande:
Vafan vet du om uppfostran, snälla lilla singel vännen, du är så värdelös att du inte ens har en partner, du kommer ALDRIG ha en familj du kommer aldrig bli älskad och du kommer aldrig uppfostra nån unge tack godegud för det. Jag har fem barn jag har ett bra yrke och mina barn sköter sig går i skolan har bra betyg är RESPEKFULLA mot vuxna för dom har blivit uppfostrade (aldrig höjt handen eller slagit dom) men tror på regler och diciplin och att dom VUXNA bestämmer .Så sitt där i din ensamhet och tro att du vet nåt om nåt du ALDRIG kommer att ha, patetiskt
Då har dina barns andra förälder/föräldrar lyckats bra med deras uppfostran för som du uttrycker dig här måste du verkligen vara den sämsta förebild ett barn kan ha.
Dina föräldrar har i alla fall verkligen misslyckats med att lära dig både empati och ett vårdat språk. Patetiskt att någon som säger sig vara fembarnsföräldrar går in i en tråd skriven av en tonåring och uttrycker sig dom du.
Med det stora behov att trycka ner andra som du uppvisar här tycks du vara extremt liten inombords. Ta och kontakta en terapeut, du behöver hjälp!