• snuttplutt

sexfantasier, vad går ni alltid igång på?

För mig är det fantasier om gaysex, suga kuk, sperma, bli påsatt. Funkar varje gång Flört

• Svar på tråden sexfantasier, vad går ni alltid igång på?
  • Miss Sunny
    Tobben skrev 2025-05-12 14:36:48 följande:
    Tråkigt!
    Man tycker att under sexkategorin ska kunna vara hyffsat liberalt, men så fel jag hade där.
    Allra värst verkar vara om skriver om bi- eller homosex, då blir man bannad direkt.

Inte mkt till fantasier att skriva om om man ska hålla sig inom pk-ramarna.
    Verkar va nån sorts "ny-moralism", va inte såhär för någla år tillbaka. Men de får bara hålla på tills här är nära 0 aktivitet. Ingen vill reklamera på ett forum som ingen är på. Börjar bli väldigt segt här inne nu.
  • Tobben
    Miss Sunny skrev 2025-05-12 15:21:40 följande:
    Verkar va nån sorts "ny-moralism", va inte såhär för någla år tillbaka. Men de får bara hålla på tills här är nära 0 aktivitet. Ingen vill reklamera på ett forum som ingen är på. Börjar bli väldigt segt här inne nu.
    Tråkig utveckling. 
    Det resulterar i att man söker sig till andra forum, men jag antar att det är vad de vill.
  • Anonym (vanlig man?)

Jag brukar föreställa mig min fru knulla med en annan man. Min fru är rätt sval i sängen och ger inte mycket gensvar till det jag gör. Visst, hon får orgasm (påstår hon) och visst, hon säger att allt jag gör är bra. Men det är svalt. Och initiativet kommer alltid från mig.

Så jag föreställer mig henne ha ett rejält knull med en annnan man och att jag då skulle få se en helt annan kvinna i sängen. Att hon njuter mycket mer högljutt än med mig och tar för sig på ett helt annat sätt. Och att hennes orgasmer får rummet att välta. Det tanken går jag igång på

• Anonym (Daddy dom)

Ass to mouth 🤭

• Nipus81
    Anonym (vanlig man?) skrev 2025-05-12 16:55:41 följande:

Jag brukar föreställa mig min fru knulla med en annan man. Min fru är rätt sval i sängen och ger inte mycket gensvar till det jag gör. Visst, hon får orgasm (påstår hon) och visst, hon säger att allt jag gör är bra. Men det är svalt. Och initiativet kommer alltid från mig.

Så jag föreställer mig henne ha ett rejält knull med en annnan man och att jag då skulle få se en helt annan kvinna i sängen. Att hon njuter mycket mer högljutt än med mig och tar för sig på ett helt annat sätt. Och att hennes orgasmer får rummet att välta. Det tanken går jag igång på

Ha! Det är ju typ samma som för mig! Att någon knullar henne så hon njuter och kommer av enbart penetrationen  och att hon nästan skäms efteråt inför mig. Att hon njöt så pass mycket och att hon fick orgasm på ett sätt hon aldrig fått med mig och att hon fick det med någon annan man. 
  • Amadeus2

Tänker ofta på min lillasyster som inte är liten längre 53år och min kusin jämnårig med mig. När jag var yngre kunde jag nosa på deras trosor gör jag inte längre. Men att klä av sig naken och bytta kläder framför mig är tydlige inga problem. Syster är inte biologiskt men vi har växt upp sedan hon var sexår. Fantasin börjar tex med kusinens bröst, sedan försätter det kusinen försvinner nu är det kön och bröst som inte tillhör någon speciell.
    Kan även fantisera om en favorit är Pernilla Wahlgren hon har varit med sedan hon var fjortonår då jag såg henne första gången. men detta är fantasier vill inte ha sex men min lillasyster eller kusin 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Äkta mannen)

Min fru väl omhändertagen av en man i kostym på konferens, eller Män...

• Anonym (Stork kuk är en liten tröst i fattig familj)

Det finns ingenting jag fantiserar om som "alltid" gör att jag går igång direkt, bara  min typ av tjej antar jag . 

Har en liten fethish som kommer och går om min lärarinna jag hade i 5an-6an, kan än idag gå igång på det haha. 

MEN beroende på preparat/intags mängd /vilken dag inpå intag på rallyt så växer vyerna/suget/sexualiteten . Brukar bli väldigt Trans(SHEmale) intresserad på speed, då tänker jag mest väldigt femenina(ladyboy) killar, tex Thai lady boys utan manliga drag. Tjejer med kuk som knullar Riktigta tjejer är kanske vad jag menar.

Även rakt bögsex kan dyka upp, varken fem eller dom som gäller då, naturella scenarion utan överdriv utan extra kan vara jävligt hett på tjack,kriss,cola. mer sällan på thc/neråt (inget sånt intresse nyktert) vilket är jävligt intressant,kan tänka samma tankar men det utsöndrar inga endorfiner nykter haha. 

jag har svårt att föreställa mig vad jag går igång på mest om jag baserar på tanke bara, men om jag bedömmr av erfarenhet så är det jag gått igång på mest... var när jag knullade polarens brud bakom ryggen på han i månader,mystiken och spänningen att göra något förbjudet trigga oss båda så jävla sjkukt mycket så den KÄNNSLAN är nog min sex fantasi.finns inget jag varit med om som kan mäta sig med den rushen. även ångesten av det kan jag inte mäta med något annat, men nu handlade det inte om ångest haha.

Något annat som verkligeeeen var intensivt var när min killpolare fråga om jag ville ha trekant med hans brud.. och jag fann ork och energi där jag alldrig kännt  det innan och körde aaaaaallllltttt jag hade för att han låg brevid och slet och kolla på hahaha 

Det kanske inte är riktigt fantasi allt det jag skrev, men verkligheten är mer potent än både fatasi och illusion hahah:D är ny medlemm precis idag, är full och därmed oversharing, hoppas jag är anonym:D

Har svårt att fantisera om något jag inte redan utforskat, levt väldigt motiverat och aktivt sexuallet.

• Sebbss
    Anonym (Wet-Hannah) skrev 2026-02-09 19:56:07 följande:

Wet...kiss...

Samma här..
    Och då oftas om att fåDrömmer
  • Anonym (Man 40+)

Att vara en DILF...

Det finns en enorm kraft i att vara en yngre kvinnas fantasi. Jag älskar tanken på att vara den där äldre mannen som kliver in och gör hennes drömmar till verklighet, bara genom att vara mig själv.

Men det vackraste ? och mest upphetsande ? är nog mötet: när vi båda inser att vi förverkligar varandras fantasier i samma sekund som vi rör vid varandra.

Kamasutra - 365 ställningar

Sedan har jag en annan djupare fantasi om att vi göra en resa tillsammans, en resa genom Kamasutras 365 ställningar, där man lär känna varandra på en annan nivå.

• Skånewanker
    Anonym (Man 40+) skrev 2026-02-10 18:04:07 följande:

Att vara en DILF...

Det finns en enorm kraft i att vara en yngre kvinnas fantasi. Jag älskar tanken på att vara den där äldre mannen som kliver in och gör hennes drömmar till verklighet, bara genom att vara mig själv.

Men det vackraste ? och mest upphetsande ? är nog mötet: när vi båda inser att vi förverkligar varandras fantasier i samma sekund som vi rör vid varandra.

Kamasutra - 365 ställningar

Sedan har jag en annan djupare fantasi om att vi göra en resa tillsammans, en resa genom Kamasutras 365 ställningar, där man lär känna varandra på en annan nivå.

Ett drömscenario 🙏
  • Anonym (Paret)

Vi har bägge fantasier. Men pratade inte mycket om dem Med varandra. Sen spelade vi synkly. (Relationsspel online)o ja låt mig säga att några har vi nu testat. Andra har vi pratat om. Men framför allt så vet vi mera nu o har en hetare relation skulle vi bägge hålla med om

• KimLinnefeldt
    Anonym (Paret) skrev 2026-02-10 21:50:53 följande:

Vi har bägge fantasier. Men pratade inte mycket om dem Med varandra. Sen spelade vi synkly. (Relationsspel online)o ja låt mig säga att några har vi nu testat. Andra har vi pratat om. Men framför allt så vet vi mera nu o har en hetare relation skulle vi bägge hålla med om

Ja, även om man inte vill genomföra alla idéer som båda gillar så kan det krydda samlivet. Ska testa det där med frun.
  • Motherinlaw

Sex med svärmor är alltid något som funkar, har fantiserat många gånger om att få ha sex med henne då hon är i bra form trots att hon närmar sig 60 men hon inser inte möjligheterna själv tyvärr. 

• Anonym (40+)
    Motherinlaw skrev 2026-02-11 10:54:06 följande:

Sex med svärmor är alltid något som funkar, har fantiserat många gånger om att få ha sex med henne då hon är i bra form trots att hon närmar sig 60 men hon inser inte möjligheterna själv tyvärr. 

Fick (nästan) uppleva detta, inte min egen men med min brors svärmor. 60+, het och härlig kurvig med breda gungande höfter och dallrande putröv. Fan vad härligt skönt det var.
  • Anonym (Mycket)

Jag går igång på drömmen om en hälsosamma, icke porrskadad man med en sund kvinnosyn. Män som är slanka och tar hand om sina kroppar. En smal mage utan avtändande överflödsfett, det är det enda jag kan finna attraktivt att se på.
    Män som intresserar sig för sina flickvänner enbart och är monogama. Heterosexuella män, som enbart har ögon för kvinnor alltså. Maskulina män.

Svar på tråden sexfantasier, vad går ni alltid igång på?