sexfantasier, vad går ni alltid igång på?
För mig är det fantasier om gaysex, suga kuk, sperma, bli påsatt. Funkar varje gång
För mig är det fantasier om gaysex, suga kuk, sperma, bli påsatt. Funkar varje gång
Tänker på min bffs man. Väldigt olämpligt...men jag får inte orgasm annars. Har försökt...funkar inte vare sig på egen hand eller med en annan man utan att jag tänker på honom.
Känns så fel men när vi var unga så tror jag faktiskt han var kär i mig först och inte henne egentligen. Jag tänkte inte på honom åå det sättet...men han har liksom växte till sig :(
Tänker på min bffs man. Väldigt olämpligt...men jag får inte orgasm annars. Har försökt...funkar inte vare sig på egen hand eller med en annan man utan att jag tänker på honom.
Känns så fel men när vi var unga så tror jag faktiskt han var kär i mig först och inte henne egentligen. Jag tänkte inte på honom åå det sättet...men han har liksom växte till sig :(
Brukar fantisera om min sambos pappa när vi ligger med varandra. Han är 70 och relativt snygg för sin ålder. Fantiserar om att han har en stor grov , ådrig gubbkuk och att han är lika kåt på mig som hag på han.
Jag tänder enormt på att vara gift med en hotwife. Tanken på att komma hem från jobbet och hitta henne i säng med en annan man är extremt tändande. Eller tvärtom att hon kommer hem sent efter en kväll med nån älskare och ber mig gå ned på henne medan hon berättar.
Sex med mina barns mamma trots många bråk efter skilsmässan som inträffade 2001.
vi hade sex vid ett tillfälle något år efter skilsmässan.
det var underbart skönt vi hade sex flera gånger den kvällen.
Min fantasi är att hon och en kompis till henne och jag har sex. Två tjejer och jag. jag har aldrig träffat denna kompis
Som en liten lek ska jag gissa vem som suger mig och vem som rider mig och vem jag tar bakifrån.
Att två turas om och gemensam suger och runkar mig.
😁
Vill min tjej kåta upp mig så snackar hon lite dirty och ofta om att hon vill att någon annan ska knulla henne - då hon vet jag går igång på det. Sist när hon tog upp detta sa hon något i stil med att hon kunde gått hem med en man på senaste firmafesten och att han varit väldigt flörtig under kvällen och uttryckt att han ville knulla henne. När hon frågade vad jag tyckte hon skulle gjort så sprutade jag utan att hon knappt rörde mig nästan.. Hon log och sa det där säger allt...
Så, som svar på TS fråga.
Hahaha, alla kommentarer har massa tummar ned.
Samma tantgäng som vanligt, antar jag? De sitter hemma bittra och arbetslösa (och sexlösa) och spenderar tiden med att trycka tumme ned på allt de själva inte gillar.
Gisses vilka tragiska tanter.
Hahaha, alla kommentarer har massa tummar ned.
Samma tantgäng som vanligt, antar jag? De sitter hemma bittra och arbetslösa (och sexlösa) och spenderar tiden med att trycka tumme ned på allt de själva inte gillar.
Gisses vilka tragiska tanter.
Jag brukar föreställa mig min fru knulla med en annan man. Min fru är rätt sval i sängen och ger inte mycket gensvar till det jag gör. Visst, hon får orgasm (påstår hon) och visst, hon säger att allt jag gör är bra. Men det är svalt. Och initiativet kommer alltid från mig.
Så jag föreställer mig henne ha ett rejält knull med en annnan man och att jag då skulle få se en helt annan kvinna i sängen. Att hon njuter mycket mer högljutt än med mig och tar för sig på ett helt annat sätt. Och att hennes orgasmer får rummet att välta. Det tanken går jag igång på
Ass to mouth 🤭
Jag brukar föreställa mig min fru knulla med en annan man. Min fru är rätt sval i sängen och ger inte mycket gensvar till det jag gör. Visst, hon får orgasm (påstår hon) och visst, hon säger att allt jag gör är bra. Men det är svalt. Och initiativet kommer alltid från mig.
Så jag föreställer mig henne ha ett rejält knull med en annnan man och att jag då skulle få se en helt annan kvinna i sängen. Att hon njuter mycket mer högljutt än med mig och tar för sig på ett helt annat sätt. Och att hennes orgasmer får rummet att välta. Det tanken går jag igång på