• snuttplutt

sexfantasier, vad går ni alltid igång på?

För mig är det fantasier om gaysex, suga kuk, sperma, bli påsatt. Funkar varje gång Flört

• Svar på tråden sexfantasier, vad går ni alltid igång på?
  • Amadeus2

Själv är jag 55år gärna en 70-80årig kvinna med hängbröst och en silverfärgad buske mellan benen.
    En annan är att ha sex med en färgad kvinna inte mulat utan en väldigt svart kvinna.

• jjohan40

Att se min flickvän bli hårt påsatt av en annan man medans jag tittar på , brukar hända att jag delar henne ibland , sedan att hon kissar medans hon rider min kuk

• Anonym (Yup)

Att ha sex med min fru. Det är en fantasi jag fått leva ut ett par gånger, men min fru tänder inte riktigt på det. 

• Indigoghost

Jag har ända sedan jag varit ung haft återkommande fantasier om att jag blir omhändertagen av äldre kvinnor! Väldigt standard förmodar jag! Fantiserar även en del om partnerbyten trekant gruppsex.

• Anonym (Peh)
    Indigoghost skrev 2026-03-26 17:32:43 följande:

Jag har ända sedan jag varit ung haft återkommande fantasier om att jag blir omhändertagen av äldre kvinnor! Väldigt standard förmodar jag! Fantiserar även en del om partnerbyten trekant gruppsex.

Yes, underbart med rollspel mamma/son. Har provat det ett par gånger med äldre kvinnor under två längre perioder med två kk. Första gången när jag var 24, sedan 32.
  • Anonym (Sexigt)

Att min kvinna får någon annans sperma i sig.

• Anonym (Äkta mannen)
    Anonym (Sexigt) skrev 2026-03-31 19:46:59 följande:

Att min kvinna får någon annans sperma i sig.

De är fantastiskt, älskar när hon kommer hem fylld...
  • Anonym (Sexigt)
    Anonym (Äkta mannen) skrev 2026-03-31 19:51:13 följande:
    De är fantastiskt, älskar när hon kommer hem fylld...
    Har ni sex efter hon kommit hem?
  • Anonym (Äkta mannen)
    Anonym (Sexigt) skrev 2026-03-31 19:54:31 följande:
    Har ni sex efter hon kommit hem?
    Yes
    Verkligen en speciell känsla, gör mig....
  • Anonym (BL)
    Anonym (Äkta mannen) skrev 2026-03-31 19:58:28 följande:
    Yes
    Verkligen en speciell känsla, gör mig....
    Härligt.
Svar på tråden sexfantasier, vad går ni alltid igång på?