• snuttplutt

sexfantasier, vad går ni alltid igång på?

För mig är det fantasier om gaysex, suga kuk, sperma, bli påsatt. Funkar varje gång Flört

• Svar på tråden sexfantasier, vad går ni alltid igång på?
  • svenskitelge

När min fru teasar upp en man... Man ser hur kåt han är på henne och min fru njuter av hans uppmärksamhet. Hon tittar mot mig och jag nickar om jag godkänner honom. Senare avviker vi alla tre och knullar henne tillsammans.
    Har hänt några ggr, senast för en månad sedan och det kommer att bli snart igen...

• Anonym (Gravid och sugen)

Gravid och hemma sjukskriven för foglossning. Har varit perverst kåt sedan vecka 20 och onanerar i princip hela tiden.
    Just nu har vi två äldre snickargubbar här som renoverar hela källarvåningen.
    Har galet upphetsande fantasier om att dom kommer upp och knullar ögonen ur mig.

• Siberia

*Gravid och sugen*
    Kan du utveckla din fantasi lite? Uttrycket "knulla ögonen ur mig" är lite ovanligt enligt min mening...

• SG Eng
    Anonym (Gravid och sugen) skrev 2017-11-28 04:19:48 följande:

Gravid och hemma sjukskriven för foglossning. Har varit perverst kåt sedan vecka 20 och onanerar i princip hela tiden.

Just nu har vi två äldre snickargubbar här som renoverar hela källarvåningen.

Har galet upphetsande fantasier om att dom kommer upp och knullar ögonen ur mig.

Härligt upphetsande med gravida kvinnor. Har alltid varit en favoritfantasi...
  • aeg
    Anonym (Beundrar vacker kropp) skrev 2017-11-27 13:58:44 följande:

Mitt ex berättade att hon alltid kommer direkt bara hon tänker på den gången då hennes älskare o två okända följde med dem hem o hon hade sex med allihop hela natten  i alla hål o flera gånger  så pass att hon inte kunde gå nästa dag  ... och det var tjugo år sen !!!  

Man or mice?

Put em up for the contest.

Det är inte mycket du behöver; 2 preparat från apoteket om du inte redan har sånt i medicinskåpet där hemma.

Förberedelser:

- Valfritt potenhöjande medel

Volympiller för ökad spermaproduktion

Utförande:

Du skall slakta de där grabbarnas prestation,ordentligt. Du ska  frusta, du skall stånka, dina ådror kommer vara som ett lövverk över din glansiga kropp.                                                                           Du skall pumpa, jucka, tänja, gnugga och till slut släppa din säd P.North-style i stora stänkande kaskader. När hon nästan drunknat av spermatsumain börjar du omproceduren. Vem sa helnatt? Sa jag helnatt? Nej, nej, nej , nej , nej. . . så enkelt får ingen komma undan. Du bjuder på en weekend som är av den kalibern att när den är över då kommer din tjejs livmoder hänga lite utanför blydläpparna . ., som en polokrage ungefär.

Nå, vad sägs amigo? Visa vem som e el´Maco i staden.

Lycka till!

• Anonym (Gravid och sugen)
    Siberia skrev 2017-11-28 06:59:27 följande:

*Gravid och sugen*
    Kan du utveckla din fantasi lite? Uttrycket "knulla ögonen ur mig" är lite ovanligt enligt min mening...

Ja att dom tar hand om mig riktigt ordentligt Skäms
  • Ingaproblems

Jag har en fantastisk sambo vars sexuella fantasier överensstämmer sjukt bra med mina.

För mig är det att hon ger sin kropp åt min njutning, och låter henne utnyttja mig precis som jag vill. För närvarande är min största fantasi (som vi börjar närma oss snabbt) att fista hennes vagina till hon får en sprutorgasm. Det får mig tokig.

Några fantasier som gått i uppfyllelse:

- rapeplay

- analsex

- knulla henne i halsen

- Få avsugningar ute bland folk

- att hon bär buttplug på jobbet, på fester, på stan etc.

- att hon har fingrar i vaginan samtidigt som jag knullar henne vaginalt.

• Anonym (Man 36)

Brukar gå igång på att läsa på tumblr konton om Female Led Relationship (FLR) och hur kvinnan styr och bestämmer när och om mannen får komma. Ofta går det ut på att kvinnan ska få många orgasmer (när hon så önskar) och mannen får vänta på att hon ger honom tillåtelse att få orgasm. Inte sällan har han ett kuklås och hon har nyckeln, inte heller sällan måste mannen när gan kommer konsumera sin sperma dvs slicka upp den från henne, ur henne eller vart den nu hamnar. När jag läser detta brukar jag ofta få stånd och bli kåt.

• Anonym (Sissy man)

Attklä mej sexigt i nylon som en tansa. Underkasta mej James Bond eller en dominant kvinna som utnyttjar mej djupt o länge

• Anonym (Skoj)

Tanken på spermasprut får mig alltid att bli kåt. Är kanske porrskadad men har svårt att låta bli att tänka på hur sexig den söt tjejen kassan på ICA eller liknande skulle bli med en rejäl sats i ansiktet, på magen eller över stjärten. Är också väldigt förtjust i creampie där sperma rinner ur en nyknullad fitta.

Svar på tråden sexfantasier, vad går ni alltid igång på?