Sexchattar - Vill bara skriva av mig!
Har vart ihop med min sambo i 11 år, vi har 2 barn tillsammans, vi har roligt, han är min trygghet, jag älskar honom och vårt sex är bra (inga fyrverkerier direkt men jag blir kåt, kommer varje gång, men det är enformigt).
För några veckor sen hittade jag till sexchattens värld, och wow säger jag bara! Jag kan inte sluta nu. Tanken var med det hela att bara fly lite från den gråa vardagen, känna spänningen, pirret och känna sig åtrådd av andra, men aldrig tänkt träffa nån irl.
Självklart slutar det inte där. Nu har jag fått kontakt med en som bor lite för nära och som oxå lever ihop med någon. Vi är så galet sugna att ses irl. Är så tänd på den här människan så jag knappt kan tänka klart. Men har såklart världens dåligaste samvete gentemot min sambo.
Jag är dessutom sämst på att ljuga och hålla känslorna inom mig. Ja ni hör, detta är som bäddat för problem. Men åh, jag är bara 34 år och blir galen av tanken att jag aldrig får ha sex med någon annan människa än min sambo, nånsin. Försöker hitta anledning som "man lever bara en gång" för att jag ska köra endå.
Jag är inte född igår och jag VET att jag gör fel även om det jag gör nu är ganska oskyldigt. Så varken vill eller behöver pekpinnar av moralpoliser. Jag behöver heller inte strykas medhårs om det är så. Vill bara pysa ur lite luft och ventilera med dig som är i liknande situation. Ok?