• Anonym (Dåligt samvete.)

Sexchattar - Vill bara skriva av mig!

Har vart ihop med min sambo i 11 år, vi har 2 barn tillsammans, vi har roligt, han är min trygghet, jag älskar honom och vårt sex är bra (inga fyrverkerier direkt men jag blir kåt, kommer varje gång, men det är enformigt).

För några veckor sen hittade jag till sexchattens värld, och wow säger jag bara! Jag kan inte sluta nu. Tanken var med det hela att bara fly lite från den gråa vardagen, känna spänningen, pirret och känna sig åtrådd av andra, men aldrig tänkt träffa nån irl.
    Självklart slutar det inte där. Nu har jag fått kontakt med en som bor lite för nära och som oxå lever ihop med någon. Vi är så galet sugna att ses irl. Är så tänd på den här människan så jag knappt kan tänka klart. Men har såklart världens dåligaste samvete gentemot min sambo. 
    Jag är dessutom sämst på att ljuga och hålla känslorna inom mig. Ja ni hör, detta är som bäddat för problem. Men åh, jag är bara 34 år och blir galen av tanken att jag aldrig får ha sex med någon annan människa än min sambo, nånsin. Försöker hitta anledning som "man lever bara en gång" för att jag ska köra endå.

Jag är inte född igår och jag VET att jag gör fel även om det jag gör nu är ganska oskyldigt. Så varken vill eller behöver pekpinnar av moralpoliser. Jag behöver heller inte strykas medhårs om det är så. Vill bara pysa ur lite luft och ventilera med dig som är i liknande situation. Ok?  

• Svar på tråden Sexchattar - Vill bara skriva av mig!
  • nicknamenollett01
    Anonym (Dåligt samvete.) skrev 2017-03-06 11:48:19 följande:

Det är jätte tungt här hemma just nu. Helgen har vart hemsk. Han är inte arg på mig alls, men lite av som framkommit från honom har nu gjort mig splittrad. Vill jag verkligen träffa nån annan? Vill jag fortsätta med min sambo? Vill jag ens vara singel? Hur kommer barnen må om det tar slut? osv osv.
    Nu när jag smält vad jag sagt till honom vet jag inte ens om jag vill att han ska vara med andra, kommer på mig själv att bli svartsjuk av tanken. Och på så vis tappat helt lusten att träffa nån att leka av mig med. 
    Jag är allt annat än realistisk just nu, så snälla döm mig inte. Jag vet inget om nånting nu känns det som. Mina tankar och klumpen i magen jag har kan vara en reaktion på det ev singellivet som väntar, och det är väldigt skrämmande tanke. Eller så är klumpen i magen för att jag verkligen inte vill att det ska ta slut mellan oss. 
    Fyfan för att vara kärring! Rynkar på näsan

Det var nog lite varför jag frågade. Du andades du var så enormt intresserad av den andre mannen, men i såna situationer blir man irrationell. Sedan när ni kom fram till ni kanske skulle kunna träffa andra ställdes du efter ett tag för risken att även han skulle knulla andra kvinnor men allt som skulle komma med det. Ibland saknar man inte kon förrän båset är tomt.
    Så ska ni skiljas eller träffa andra och vara ihop eller se denna händelse som en källa till reflektion över vad ni faktiskt har?
  • Intenumennu

Berätta vad du känner!

Är det någon riktig man axepterar han situationen, men hitta något att liva upp det ni har. Krydda sexlivet!

Hitta varandra igen! Kanske date'a varandra igen.

• Rubis
    Anonym (Dåligt samvete.) skrev 2017-02-28 12:56:53 följande:
    ja kort o gott..
    Robb80 skrev 2017-02-28 12:30:39 följande:

Ni kanske får sätta er och prata om detta.... så han vet hur du känner, kanske blir något bra ut av de

kanske jag gör de nångång, men jag hoppas mest på att detta bara är en kris och att den går över innan jag gör något dumt..

Du behöver inte göra något dumt det är helt upp till dig du är inte otrogen nu enligt mig men vad skulle du säga om din sambo sexchattar skulle du se det som otrohet.
  • Anonym (Sven)
    Anonym (sexchatt) skrev 2017-02-28 11:06:50 följande:

Vart chattar du nånstans?

HAHA.. 
  • Underbaraälskade
    Anonym (Dåligt samvete.) skrev 2017-02-28 10:06:57 följande:

Har vart ihop med min sambo i 11 år, vi har 2 barn tillsammans, vi har roligt, han är min trygghet, jag älskar honom och vårt sex är bra (inga fyrverkerier direkt men jag blir kåt, kommer varje gång, men det är enformigt).

För några veckor sen hittade jag till sexchattens värld, och wow säger jag bara! Jag kan inte sluta nu. Tanken var med det hela att bara fly lite från den gråa vardagen, känna spänningen, pirret och känna sig åtrådd av andra, men aldrig tänkt träffa nån irl.
    Självklart slutar det inte där. Nu har jag fått kontakt med en som bor lite för nära och som oxå lever ihop med någon. Vi är så galet sugna att ses irl. Är så tänd på den här människan så jag knappt kan tänka klart. Men har såklart världens dåligaste samvete gentemot min sambo. 
    Jag är dessutom sämst på att ljuga och hålla känslorna inom mig. Ja ni hör, detta är som bäddat för problem. Men åh, jag är bara 34 år och blir galen av tanken att jag aldrig får ha sex med någon annan människa än min sambo, nånsin. Försöker hitta anledning som "man lever bara en gång" för att jag ska köra endå.

Jag är inte född igår och jag VET att jag gör fel även om det jag gör nu är ganska oskyldigt. Så varken vill eller behöver pekpinnar av moralpoliser. Jag behöver heller inte strykas medhårs om det är så. Vill bara pysa ur lite luft och ventilera med dig som är i liknande situation. Ok?  

Ni kanske skulle ta att träffas alla fyra,kan ju bli hur trevligt som helst,kanske även din man tycker att erat sex inte är så jätte spännande heller!?
  • Anonym (blindstyre)
    Underbaraälskade skrev 2017-03-06 17:37:21 följande:
    Ni kanske skulle ta att träffas alla fyra,kan ju bli hur trevligt som helst,kanske även din man tycker att erat sex inte är så jätte spännande heller!?
    Eller så kan det gå åt helvete och det som "kan bli hur trevligt som helst" kan bli den sista spiken i kistan efter som TS inte tänker rationellt och har ingen aning om vad hon ger sig in i.
  • Anonym (blindstyre)
    Anonym (Dåligt samvete.) skrev 2017-03-06 11:48:19 följande:

Det är jätte tungt här hemma just nu. Helgen har vart hemsk. Han är inte arg på mig alls, men lite av som framkommit från honom har nu gjort mig splittrad. Vill jag verkligen träffa nån annan? Vill jag fortsätta med min sambo? Vill jag ens vara singel? Hur kommer barnen må om det tar slut? osv osv.
    Nu när jag smält vad jag sagt till honom vet jag inte ens om jag vill att han ska vara med andra, kommer på mig själv att bli svartsjuk av tanken. Och på så vis tappat helt lusten att träffa nån att leka av mig med. 
    Jag är allt annat än realistisk just nu, så snälla döm mig inte. Jag vet inget om nånting nu känns det som. Mina tankar och klumpen i magen jag har kan vara en reaktion på det ev singellivet som väntar, och det är väldigt skrämmande tanke. Eller så är klumpen i magen för att jag verkligen inte vill att det ska ta slut mellan oss. 
    Fyfan för att vara kärring! Rynkar på näsan

Inte konstigt alls, när man gör saker i smyg (sextjatt, otrohet, osv) så bygger man upp en parallell värld till den man lever i. En värld frånkopplad från verkligheten där man själv sätter spelreglerna lite som det passar en för tillfället. En värld där du kan plocka ut russinen och lämna det tråkiga, en värld där du slipper konsekvenser.

I och med att du pratade med din partner (helt rätt förresten) så stack du hål på den virtuella bubblan och såg till att allt kom ner på jorden igen. Allt blev verkligt, med både för och nackdelar som verkligheten oftast har. Nu är det verkliga spelregler som gäller, med verkliga konsekvenser. Då är det inte lika roligt längre.

Inte undra på att du har kalla fötter,  Välkommen till verkligheten TS Flört
  • Anonym (Cyberslut)

Samma situation. Är dessutom gravid och har ett jättebra förhållande med min man..

han vet att jag sexchattar och gillar det. ingen av dom jag chattar med är jag alls intresserad av egentligen.

Förutom en..

Så sugen på att göra ngt åt det men vet ju att det är sjukt fel. Så jag hoppas att han ska tycka det är ok eller så får jag försöka klara mig utan.

• nicknamenollett01
    Anonym (Cyberslut) skrev 2017-03-08 10:45:22 följande:

Samma situation. Är dessutom gravid och har ett jättebra förhållande med min man..

han vet att jag sexchattar och gillar det. ingen av dom jag chattar med är jag alls intresserad av egentligen.

Förutom en..

Så sugen på att göra ngt åt det men vet ju att det är sjukt fel. Så jag hoppas att han ska tycka det är ok eller så får jag försöka klara mig utan.

Är det rasande hormoner som får dig kåt just nu eller har ditt intresse för sexchatt och fantasier alltid funnits?
  • nicknamenollett01

Förutom en..

Det kanske kan finnas fog att göra som TS och säga det rakt ut så att den där imaginära verkligheten av upphetsning särkådas lite? Skulle din man klara av att höra det?
  • Anonym (Cyberslut)
    nicknamenollett01 skrev 2017-03-08 11:11:20 följande:

Är det rasande hormoner som får dig kåt just nu eller har ditt intresse för sexchatt och fantasier alltid funnits?

nicknamenollett01 skrev 2017-03-08 11:33:24 följande:

Det kanske kan finnas fog att göra som TS och säga det rakt ut så att den där imaginära verkligheten av upphetsning särkådas lite? Skulle din man klara av att höra det?

Har alltid haft mycket hög sexlust. Men graviditeten gör ju att det tar orimliga proportioner..

Om jag skulle knulla med den här personen så kommer det ske efter barnet är fött så det är ju långt kvar. Kanske har vi tröttnat på varandra då och inte längre har kontakt.

Har vi det och jag fortfarande vill så ska jag nog säga som det är och be om lov helt enkelt.

Även om jag är så sjukt jävla sugen så är det inte värt att såra honom så..
  • nicknamenollett01
    Anonym (Cyberslut) skrev 2017-03-08 15:11:42 följande:
    nicknamenollett01 skrev 2017-03-08 11:33:24 följande:

Har alltid haft mycket hög sexlust. Men graviditeten gör ju att det tar orimliga proportioner..

Om jag skulle knulla med den här personen så kommer det ske efter barnet är fött så det är ju långt kvar. Kanske har vi tröttnat på varandra då och inte längre har kontakt.

Har vi det och jag fortfarande vill så ska jag nog säga som det är och be om lov helt enkelt.

Även om jag är så sjukt jävla sugen så är det inte värt att såra honom så..
    Det låter som ett hållbart resonemang, speciellt om din man är ok med att du sexchattar. Under tiden låter det som du kan göra dig av med lite av din hunger med honom..(ja eller mig som har en gravidfetish )
    Chattar din man med?
  • Anonym (Fantasi)

Fantasin överträffar tyvärr alltid verkligheten.

Det farligaste med att sexchatta med andra killar är att:
    Risken är att man bildar sig en fantasi om hur det kommer att vara. Det motsvarar mycket sällan det som sen sker i verkligheten. 

Om du går ut och har sex med den mannen och (troligen) blir besviken. så kommer du ångra att du gav din man valet att vara med andra kvinnor. 

Jag antar att den mannen gav dig mycket bekräftelse, kanske lite mer än din man ger dig för tillfället? När du sedan lade korten på bordet för din man så hade du säkert inte förväntat dig att det skulle gå så smärtfritt, och då kommer osäkerheten och svartsjukan som ett brev på posten.

Ibland är det bäst att låta fantasier förbli... fantasier. 

• Anonym (Cyberslut)
    nicknamenollett01 skrev 2017-03-08 15:15:19 följande:

Det låter som ett hållbart resonemang, speciellt om din man är ok med att du sexchattar. Under tiden låter det som du kan göra dig av med lite av din hunger med honom..(ja eller mig som har en gravidfetish )

Chattar din man med?

Han är ok med det, och tro mig han har fullt upp.. han är också helt överlycklig eftersom jag vill testa massa nytt, så han är helt med på båten. Men det räcker inte..

Om jag skulle ligga med dig så skulle ju knappast det vara mycket bättre, lol.

Fresta mig inte.
  • nicknamenollett01
    Anonym (Cyberslut) skrev 2017-03-08 16:06:54 följande:
    Han är ok med det, och tro mig han har fullt upp.. han är också helt överlycklig eftersom jag vill testa massa nytt, så han är helt med på båten. Men det räcker inte..

Om jag skulle ligga med dig så skulle ju knappast det vara mycket bättre, lol.

Fresta mig inte.
    Jag föreslår du frestar mig istället. Utveckla det där lite under privatare former är du söt...endast chatt då såklart

Förutom en..

Åh I fell you! Jag vart sjukt kåt när jag var gravid haha men då ville jag faktiskt bara vara med min sambo :)

Jag blir ju faktiskt sedd av min sambo, så det är ju inte det som är problemet här som endel verkar tro. Vi har verkligen ett jättebra förhållande, men vi har endel bakomliggande som spelar in i mina tankegångar, som jag inte vill gå in på här. Men kort och gott vill jag bara prova att knulla med nån annan, testa att leka av mig lite.
    Jag har alltid vart väldigt sexuellt hämmad, men märker hur jag blir mer o mer nyfiken och vill utforska vad jag gillar. 
    Nu vet ivarjefall min sambo om allt, vilket känns otroligt skönt, men eftersom allt blev så verkligt är det inte ens säkert att jag kommer att träffa nån, men OM så har jag lagt korten på bordet ivarjefall..
  • Anonym (Cyberslut)
    Anonym (Dåligt samvete.) skrev 2017-03-10 08:32:18 följande:

Åh I fell you! Jag vart sjukt kåt när jag var gravid haha men då ville jag faktiskt bara vara med min sambo :)

Jag blir ju faktiskt sedd av min sambo, så det är ju inte det som är problemet här som endel verkar tro. Vi har verkligen ett jättebra förhållande, men vi har endel bakomliggande som spelar in i mina tankegångar, som jag inte vill gå in på här. Men kort och gott vill jag bara prova att knulla med nån annan, testa att leka av mig lite.

Jag har alltid vart väldigt sexuellt hämmad, men märker hur jag blir mer o mer nyfiken och vill utforska vad jag gillar. 

Nu vet ivarjefall min sambo om allt, vilket känns otroligt skönt, men eftersom allt blev så verkligt är det inte ens säkert att jag kommer att träffa nån, men OM så har jag lagt korten på bordet ivarjefall..

Förstår det här med att man kan ha ett jättebra förhållande ändå. Är verkligen inte min mans "fel"!

Han är rena drömmen och trots att vi varit ihop i 12 år så är det fortfarande super.

Men låt det landa hos din sambo och gå lite tid. Ofta tror jag det är ambivalenta känslor inblandade.
  • Kocken

Jag är verkligen sugen på att hitta någon att chatta med.

Problemet är bara att jag inte vet vart jag kan finna någon.

Har kik, Skype och snap.

Är det någon tjej / kvinna som vill skriva, så pm:a gärna.

Kram

Anonym (Cyberslut) skrev 2017-03-10 10:10:29 följande:
    Förstår det här med att man kan ha ett jättebra förhållande ändå. Är verkligen inte min mans "fel"!

Han är rena drömmen och trots att vi varit ihop i 12 år så är det fortfarande super.

Men låt det landa hos din sambo och gå lite tid. Ofta tror jag det är ambivalenta känslor inblandade.
    Ja jag försöker så gott jag kan :) Jag kan bara relatera till mig hur mina tankar har skenat på en vecka. Ena stunden känns det skitbra, och i nästa mår jag sämst. Om och om igen. Så vi båda behöver tid. 
    I förrgår ville jag absolut inte han skulle få vara med andra, men nu känns tanken inte alls lika jobbig. GAH! 
  • Underbaraälskade
    Anonym (blindstyre) skrev 2017-03-08 10:28:34 följande:
    Eller så kan det gå åt helvete och det som "kan bli hur trevligt som helst" kan bli den sista spiken i kistan efter som TS inte tänker rationellt och har ingen aning om vad hon ger sig in i.
    Vi skrev "kanske" pga att vi inte vet hur dom känner inför något sånt,men att vara otrogen är väl "spiken i kistan" ändå i dom flesta fall eller!?
    Vi har förstått att vissa inte klarar av att ha ett förhållande och sex med andra tillsammans och att det inte är för alla. Men för det behöver ju inte din dåliga erfarenhet eller tro vara rätt! För vissa är det fantastiskt och ger ett bättre och starkare förhållande och för andra går det helt åt skogen,vi har sett både och......
    Det viktiga är att man är 100% överens!
Svar på tråden Sexchattar - Vill bara skriva av mig!