• Anonym (Kåt men nervös)

MMF - törs jag prova?

Min man vill att vi har en trekant. En till man alltså, med mig i centrum. Inget mellan männen. Jag både vill och inte vill. Jag vet inte om jag kan ge mig hän och njuta med någon jag inte är kär i. Och sen måste det ju vara jättesvårt att hitta den "perfekta" mannen, jag måste ju tända på honom. Har kollat lite på Body Contact men får ingen bra känsla för de männen. Och någon bekant går helt bort.

Min man vill verkligen detta och jag är sugen jag med, men vet inte om jag törs...

Erfarenheter tack, please?!

• Svar på tråden MMF - törs jag prova?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (JJ)
    Anonym (Eva) skrev 2025-07-25 09:27:04 följande:
    Vi hade uppgett vissa mått som krav och han var inte i närheten av det.
    Jag skulle säga av erfarenhet att det är bra mycket lättare att hitta en vettig lyhörd extrakille om man har mer fokus på hur de är som person än muskler, hårfäste och kukstorlek. Visst, är din högsta dröm att bli påsatt av en afrikansk man med 25+ kuk, fine. Men är det första gången bör fokus ligga på att hitta en vettig kille i första hand. Kanske nån som själv delat med sig av sin fru och vet exakt vilken roll han har i sammanhanget. Så klart ska du tända på honom fysiskt också men hellre en normalstor kuk på en kille som vet hur man ska föra sig än en större kuk på en kille som ska hävda sig och inte vet vad han håller på med. Testa sajten Hemligg å lägg ut en annons med krav på att endast killar från andra par får svara. Är det första gången för din man tror jag det är bra för honom också att inte killen har en betydligt större utrustning.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (JJ)
    Anonym (Härligt) skrev 2025-07-31 09:56:14 följande:
    Jaha. Nu tar du dig alltså friheten att tala om för andra vad dom som skall ha för sexuellt preferenser. 
    Jaså.. Hur menar du att jag tar mig friheten till det?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (JJ)
    Anonym (Härligt) skrev 2025-07-31 12:22:32 följande:
    Har du inte ens läst vad du själv skrev. 

Vill också vara jävligt tydlig med att det finns inget som motsätter att man kan vara trevlig och empatisk även om man är välutrustad. Min erfarenhet är tvärtom att välutrustade har så kallat storkukslugn och är oftast tryggare i sig själva än vad klent utrustade män är. 
    Jo, jag läste vad jag skrev men hittar inte något... så du kanske kan förklara vilken mening det är du syftar på?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (JJ)
    Anonym (Härligt) skrev 2025-07-31 12:33:13 följande:
    Intresant att du inte ens klarar att tolka andemeningen i det du själv skriver. 
    Intressant att du själv kommer med anklagelser och en världsvan syrlig attityd men inte ens kan backa upp det du säger när du får en motfråga. 
  • Anonym (Ja)

Det är väl som han den där Stenmark sa "Dä ä bar å åk!".
    Ta in en snygg afghan!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Ja)

På det och testa. Ordnar sig.

Svar på tråden MMF - törs jag prova?