Introvert
Hej! Jag är en kille. Jag har ett problem!
Jag är lite fundersam över hur allt fungerar med att vara introvert och extrovert.
Jag har ett förhållande med en underbar tjej sen några månader, men efter ett tag kände jag
Hur hon var lite, vad ska man säga..oromantisk. Det kan vara saker som att jag vill gosa
I soffan framför en film men kan känna att hon inte ser samma dragning av den mys faktorn
Som jag gör. Detta blev lite jobbigt efter ett tag och vi tog upp det. Då förklarade hon
Att hon var introvert och inte kände samma behov som jag att vara nära varandra utan
Faktiskt bevövde svängrum. Detta är något helt nytt för mig, jag har läst på lite och kommit
Fram till att jag är nog mer åt det extroverta hållet. Det känns som om att jag är "kvinnan"
I vårt förhållande, den som vill prata kännslor och söker närhet medan hon är lite mer
Tvärt om. Kommer detta funka? Hur går man till väga? Både hon och jag vill ju att detta ska
Funka men hur? Vi ska pröva att flytta ihop och det är möjligt att det blir bättre när vi kommer in i vardagen lite mer. Men saken är att detta tar mycket på mig psykiskt nu då det känns som hon blir mer och mer ointreserad av mig, det gör att jag blir orolig och försöker krama henne mer och fråga vad som är fel, det gör att hon i sin tur blir mer tillbaka dragen och tycket jag är jobbig. Hon har sagt att om jag slutar att noja, ge henne svängrum och bete mig normat så är det inga problem. Men hur fan ska jag bete mig. Någon som har någon erfarenhet?? Är bara jävligt orolig att förlora henne.
Hjälp!
Svara som kille eller tjej, introvert eller extrovert.