• TESSE25

Jobba hemifrån

Skulle vilja ha lite tips på jobb man kan göra hemifrån.

Tjäna ca 10:000kr i mån.

Ingen tele för de är inte kul.

• Svar på tråden Jobba hemifrån
  • Kjell2
    TESSE25 skrev 2017-03-29 14:26:19 följande:

Ja är undersköterska och barnskötare

Privat dagis?
  • John22

Nån Cam-sida där man tar av sig kläderna och pillar lite på sig själv för att få dricks av tittare. Enkelt, roligt(?) och jävligt enkelt. Inga deadlines och du kan jobba när och hur mycket du vill.
    Är du snygg, trevlig och underhållande kan du dra in riktigt bra pengar.

• Peter1962

Skaffa bättre utbildning istället för att harva på med låglönejobb.

• Carambolan
    TESSE25 skrev 2017-03-29 14:26:19 följande:

Ja är undersköterska och barnskötare

Dagmamma om din kommun har sådana?
  • Poascenko
    Carambolan skrev 2017-03-29 13:09:02 följande:

Programmerare. Översättare. Frilansjournalist.

Ja, typ. Plus massage-, hudvård-, psyko- eller fotvårdsterapeut. 
  • TESSE25
    John22 skrev 2017-03-29 14:34:30 följande:

Nån Cam-sida där man tar av sig kläderna och pillar lite på sig själv för att få dricks av tittare. Enkelt, roligt(?) och jävligt enkelt. Inga deadlines och du kan jobba när och hur mycket du vill.

Du är ju sjuk
  • Poascenko
    John22 skrev 2017-03-29 14:34:30 följande:

För att sådana som du betalar?
  • John22
    TESSE25 skrev 2017-03-29 15:05:01 följande:
    Du är ju sjuk
    Du vill arbete hemma men tycker det är för svårt att översätta eller frilansa. Jag kom med ett tips i all välmening. Om någon är sjuk så är det du som är sjukt otacksam.
    Poascenko skrev 2017-03-29 15:11:09 följande:
    För att sådana som du betalar?

Nej, för att det finns många andra som gillar det. Hade du faktiskt något att tillföra eller är det bara tramsiga insinuationer du har att bjuda på?
  • Poascenko
    Nej, för att det finns många andra som gillar det. Hade du faktiskt något att tillföra eller är det bara tramsiga insinuationer du har att bjuda på?

Huruvida är det bara tramsiga insinuationer jag har att bjuda på? Berätta gärna!
  • Domesticgoddess
    John22 skrev 2017-03-29 15:17:44 följande:

Du vill arbete hemma men tycker det är för svårt att översätta eller frilansa. Jag kom med ett tips i all välmening. Om någon är sjuk så är det du som är sjukt otacksam.Nej, för att det finns många andra som gillar det. Hade du faktiskt något att tillföra eller är det bara tramsiga insinuationer du har att bjuda på?

Tycker inte det var något fel på ditt tips! Ts vill inte använda telefon och vill inte heller att det ska vara "svårt", det finns inte supermånga jobb man kan göra hemifrån som uppfyller de kriterierna!

Annars privat dagmamma som redan föreslagits. Eller korrekturläsning, det gjorde jag för att dryga ut kassan när jag pluggade.
  • Kjell2

Grundproblemet är att det förutom telefon eller sex knappt finns några jobb som kan utföras hemifrån om man saknar talang och utbildning.

Har en vän som är advokat som jobbar ca 1/3 av all tid hemifrån. En annan som är konsthantverkare och har en verkstad i anslutning till huset. Själv kan jag göra en dag eller halvdag då och då hemifrån. En avlägsen släktning är översättare och sitter hemma och jobbar.

Men allt detta är jobb med krav på erfarenhet, talang eller utbildning.

• John22
    Poascenko skrev 2017-03-29 15:24:33 följande:

Huruvida är det bara tramsiga insinuationer jag har att bjuda på? Berätta gärna!
    Förstår du inte det själv är det nog dessvärre inte mycket jag kan göra :)

Jag föreslår att du skaffar dig en grundskoleutbildning och lägger extra fokus på läsförståelse. Men det var väldigt gulligt att du försökte ordbajsa lite för att få det att verka som att du hade något att komma med. Kämpa på!
Svar på tråden Jobba hemifrån