• Anonym (Thee)

En värld utan sex eller en värld utan musik?

Om du var tvungen att välja, i vilken värld skulle du helst leva?

I en värld utan musik (alltså ingen sång, ingen instrumentalmusik etc)

I en värld utan sex (oral/anal/vaginal/runkning/petting... förökning är fortfarande möjlig genom t.ex. insemination)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden En värld utan sex eller en värld utan musik?
  • Anonym (Jag)
    athanatos skrev 2017-04-01 17:59:07 följande:

Nej det där köper jag inte. Det fär du utveckla. Visst är sex en viktig drivkraft hos människan men då bör rimligtvis tomrummet av sex vara en stark drivkraft också. Människor kommer fortfarande vara människor och relationer mellan människor kommer fortfarande att existera och det är det som är det intressanta i världen och därmed skapar konst. Men inte heller det är egentligen nödvändigt. Det har skapats väldigt mycket intressant konst av människor som har varit helt isolerade från andra människor.

Jag kan hålla med om att viss musik skulle försvinna och annan musik skulle förändras. Men att den skulle sluta existera. Att människor skulle sluta skapa konst nej det är inte rimligt. Det finns gott om andra känslor som behöver uttryckas.

Vet du hur människor blir till?
  • athanatos
    Anonym (Jag) skrev 2017-04-01 19:15:36 följande:
    Vet du hur människor blir till?
    Ja och jag har även läst ts.
  • Anonym (Thee)

Tack för alla svar hittills! De som tror musiken kommer dö ut för att man inte har sex måste leva väldigt annorlunda liv än mig.

Rösta vidare!

• Anonym (Thee)
    AniieeHär skrev 2017-04-01 20:38:45 följande:
    Fråga: Ingår auto-sex in "inget sex"?
    Vet inte exakt vad det betyder men det får mig att tänka på onani, att röra sig själv ser jag inte som sex så jag räknar det inte dit.
  • AniieeHär
    Anonym (Thee) skrev 2017-04-01 20:46:55 följande:
    Vet inte exakt vad det betyder men det får mig att tänka på onani, att röra sig själv ser jag inte som sex så jag räknar det inte dit.
    Ja, i prnicip har du rätt.

Då är valet ännu enklare.
  • Anonym (Thee)

Puffar på tråden såhär på morgonen

• lessman

jag skulle bli galen av att leva i en värld eller ett förhållande utan musik, skulle inte överleva, men sex klarar jag mig utan inga problem alls.

• lessman

förklara för mig vad autosex är då, har ingen aning.

• Anonym (Thee)

Tack för svaren!

• Anonym (Singel)

Har varit singel i snart 4 år & utan sex, så valet är enkelt!
    Kan inte leva utan musik & hur roligt är det att springa en mil utan musik?

• Anonym (Thee)

Ger tråden en puff igen, hade varit trevligt med fler röster!

• Anonym (MåsteDansa)

Svaret är enkelt. Utan musik hade jag gått under.
    Utan konserter hade jag inte fått hjärnorgasmer och glädjefnatt.
    Utan bra musik av alla olika stilar så hade världen varit otroligt tråkig.

Genom hela livet har sex endast betytt något stort/speciellt för mig under en begränsad tid, under några år. Men kärleken till musik dör aldrig.

• Anonym (Thee)

Tack för svaret! :)

Det här blir nog den sista puffen jag ger, Puff!

• Anonym (Underbara tystnad)

För mig enkelt val... Ingen musik

• DenNamnbitne

Sex är för fortplanting så om det funkar på annat vis väljer jag musik alla dagar i veckan. Har hittills aldrig haft användning för det andra.

• Anonym (musikfrälst)

Musik är bärare av all världens känslor. Längtan sorg, passion. Den förenar oss människor på det ljuvligaste sätt. Som en genväg till själens innerligaste kärna.Sex förenar 2 el kanske ett gangbang?! Musik en hel värld så valet är enkelt. "Musik för evigt" och jag tror jag kan ge röster till minst 20 av mina vänner utan tvekan kvinnor som män:)

Svar på tråden En värld utan sex eller en värld utan musik?